Gjest Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Er testen negativ hvis den har en skyggestrek etter de 5 min har gått? Jeg så bare etter 2 min og så ingenting også ble jeg så deppa og fikk, men nå sa mannen min at han så en skyggestrek. Har IKM onsdag 14 jan. Testen var en strimmel fra billige tester
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Hei, har ikke helt peiling på det, har ikke brukt de strimlene før, bestilte meg de stavene jeg, og har tenkt å teste i morgen. Har heller ikke IKM før 14. januar Krysser fingrene for at vi begge får positivt på testene våre
*toppris* Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 er det i utg.punktet negativt resultat kan det endre seg til positivt etter at tiden har gått over 5 - 10 min. Varierer fra test til test... er den positiv vil den fortsatt være positiv etter den tiden... ville tatt en ny test og krysset fingrene;)
Giinaღ Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Har opplevd dette. Skyggestrek hvis du tester litt for tidlig. Tipper at du tester positivt om du venter et par dager fra nå Skyggestreken min var iallefall HEL strek neste gang jeg testet. Lykke til!
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Før når jeg har testet har det ikke kommet noen strek der i det hele tatt, og nå kom det 2 ganger. Men på en test, men på stav slo det ikke ut. Siden jeg er så himla kvalm og trøtt kan man tro jeg er gravid, men det går både influensa og omgangssyken her som treåringen i huset har hatt :-) Får teste igjen tirsdag tror jeg.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Det var foressten en strek hele tiden etterpå, selv 24 timer etterpå, bare at da var den sterkere.
Giinaღ Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Det skal ikke komme noen strek i det hele tatt hvis det ikke er NOE hcg i urinen din. Så vil nok tro du er gravid, bare testet litt for tidlig til å slå helt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå