Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har kjent de veldig tydelig fra uke 21. Dette er mye tidligere enn hva han gjorde med de andre, og det til tross for at jeg denne gangen veier 10 kg mer enn siste ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har kjent dei utanpå nokre gonger før, men då har han stått i dusjen eller vore ute. Men no midt i veke 21 var han endelig på plass då babyen sparka rette vegen, og han kjende det forbausande godt, sjølv om det er bra polstring på magen min. Er forresten 1.gangs.

Skrevet

Var nesten 22 uker på vei... han kunne sikkert kjent det før. men han var jo aldri hjemme nå mini sparka hardest og riktige veien..

Skrevet

ca 17 uker, førstegangs :)

Har ei lita dansende jente jeg da sikkert :D

Skrevet

Han kjente det første gangen for en uke siden.

ifølge legens termin er vi i uke 19. Men etter en tidlig ultralyd er vi i uke 17. Skal på ny nå på tirsdag for å få satt termindatoen mer sikkert.

Men han kjente den enten i uke 15 eller 18. Vi får se.

Men tror selv på 18.

Skrevet

I uke 17 eller 18. Husker ikke helt, hehe.

Skrevet

uke 18 tror jeg det var, det er nr 2 og jeg har ikke lagt på meg noen ting enda.

Har heller ikke noe tilovers fra sist gang heldigvis=)=)

Skrevet

20 uker, men da var han heldig og kjente et av de kraftigste sparkene

jeg er ogs 10 kg tyngre enn forrige gang, og da kjente han spark mye senere i svangerskapet, og jeg kjente selv ikke liv før 23 uker. har kjent liv fra 15 uker denne gangen

Skrevet

Hos meg har det ikke skjedd så veldig mye enda..eller jeg kjenner ganske mye rart inni der, men aner ikke hva alt det rare jeg kjenner er for noe..hehe

men har ikke fått de ytre sparkene som syntes enda..er nå 18-19 uker på vei..får snart en eksakt dato. Men ca der en plass. Og siden det er min første vet jeg jo heller ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Men det kommer, må bare være tolvmodig.

Skrevet

Mannen min kjente spark ca i uke 21.

"Er det en liten karate-kid der inne" sa han og gliste.

Nå synes han det er kjekt å sitte og se sparkene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...