Mia77 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Uff, jeg er lei..Er 37 uker i dag og er drittlei.. Babyen er ønsket og vi prøvde lenge for å få det til, så jeg føler at jeg har ikke lov til å klage.. Men jeg er så lei av å ha vondter i hele kroppen.. Halsbrannen er min minste bekymring, men den er ille og har vært konstant siden de tidligste ukene.. Er på 6.flaska med gaviscon nå.. Har innmari ekle vondter øverst i magen, tror kanskje det er musklene som er slitne. Er tung og uformelig og orker ingenting lengre. Er konstant nødt på do for å tisse, men det kommer bare to dråper hver gang. Æsj Det er komplett umulig å få sove.. Ligger å vrir meg til klokka 0400 og da sovner jeg endelig, bare for å våkne av tissetreng en time senere,.,. Grrrr, jeg vil ha den ut.,.
anita21 Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 hei hei!! skjønner deg utrolig godt!! Jeg er ikke lenger enn uke 34,og nå har jeg så vondt i ribbena og er sår og hoven i hele stripa likssom under der hvor bh-en ligger.... Jeg var på kino med min samboer i dag,etter mye om å mas så fikk han meg med! hihi og det som skjedde var at han måtte kjøpe 2 stk 0,5 l med vann til meg,slik at jeg kunne ha dem liggende rundt ribbena... ikke å foreslå når man er såpass langt på vei for å si det slik.... Er også konstant sliten og lei.... ligger å vrir og har vondt frem til klokka er nærmere fem hver morgen og når jeg til slutt er så sliten at jeg sovner,må jeg på do rett etterpå,bare for to dråper og det er nok til at krapylet våkner og ikke vil ligge i ro...noe som igjen gjør at jeg ikke får sove:P Er drittlei halsbrann og det å ikke bli kvitt det uansett hva jeg spiser eller drikker:P Lykke til!! hilsen en som har nedtelling frem mot termindato hihi
Fire småtroll Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Du er ikke alene! Nå er magen så stooooor og gir så mange plager... Står opp om morgenen og er langt fra uthvilt, snarere tvert imot, er støl og stiv og vond i hele kroppen. Ungen sparker oppunder det ene ribbeinet så det er direkte smertefullt, ryggen er vond, jeg er tett i nesa, halsebrannen er så ille at jeg brekker meg. Kynnere og nedpress er plagsomt og vondt, jeg er sliten, og lei! I tillegg er selvfølgelig jernlagrene og blodprosenten blitt altfor lav, så de vil ha det mye opp før fødselen, så nå er jeg på en hestekur av jerntabletter som gir vondt i magen det også. Blæh! 37 dager til keisersnitt i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå