rrrampeguttmamma`n Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Lurer på å kjøpe sånne sko siden jeg har litt problemer med hofte/rygg. De er veldig dyre så hadde vært fint å høre om andre har prøvd de:)
rrrampeguttmamma`n Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Ble et innlegg til fra meg fordi jeg trodde dette innlegget ikke ble registrert..
rrrampeguttmamma`n Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2009 Så det er verdt å investere i disse skoene da. Er det stor forskjell å gå i de skoene enn andre sko? Ser liksom litt ekkelt ut siden de er bøyd..
Mille** Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Ja, altså nå har jeg sandalene, ikke skoene, vet ikke om det var det du mente? Men jeg merker stor forskjell, hadde mirage og crocs tidligere, og de er helt elendig i forhold til disse. Litt rart i begynnelsen er det jo, man føler man har vært på båt når man tar de av, og det er viktig å rulle med de, fra hælen. Verdt pengene hvis man har en jobb hvor man står og går mye!
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Dra til en fysoiterapeut som forhandler sånne sko, han kan gi deg anbefalinger. I visse tilfeller skal man ikke bruke dem, bl.a når man er gravid. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå