Gå til innhold

Noen som kan anbefale et bra bæresjal?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med TricotSlen fra Babylonia!! Behagelig med elastisk sjal, ihvertfall mens barnet er ganske lite. Vil tro det gir litt bedre støtte med vevd sjal når barnet er en god del tyngre.. Men brukte Tricot-sjalet mitt lenge jeg altså :)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Skal sjekke ut dette:-)

Skrevet

jeg har kjøpt en maya wrap ringslynge, men kan desverre ikke si noe om brukervennligheten enda, men gleder meg masse til å ta den i bruk! Tenkte å kjøpe en mei tai etterhvert, ser for meg at den er best når barnet klarer å holde hodet selv (vet det er nakke støtte på de fleste)og at ring slynga er det som passer best fra nyfødt av (i tillegg til alle typer sjal o.l.).

Skrevet

moby wrap er et herlig sjal, det har vært i bruk av både mamma og pappa hver dag fra jenta ble født for 8 dager siden. Perfekt når man skal lage/spise mat, og når skriketoktene kommer på kvelden, for hun blir så rolig nedi sjalet. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt et som heter cozy wrap fra simply good. Syns de var så fine.

Har testet det på nevøen min da han var 6 mnd. Han elsket det! Til og med krybbestillingen som er ment for nyfødte syns han var helt fantastisk.. =) GLEDER meg til å ta det i bruk på lillegutt!

Skrevet

Hei, jeg var innom siden til simply good og har veldig lyst på en cozy wrap ;) Hvor/hvordan fikk du kjøpt den og hva koster den??

Skrevet

Jeg synes også Cozy Wrap'en var kjempelekker!! Tror jeg må kjøpe meg en sånn også ;) Hvor får du kjøpt den??

Skrevet

Den var på tilbud for noen uker siden.. til rundt 250 tror jeg. litt usikker hva fullpris er men ikke mer en 500. Den butikken jeg kjøpte den på heter kids&care men jeg tror både barnas hus og reflex også kjører simply good merket.. har vertfall sett badehånkleet der.

Skrevet

Nå har jeg prøvd å søke på cozy wrap, silmply good, har vært inne på sidene til barnas hus, reflex, men jeg finner ikke dette sjalet.

Er det bare meg som er dårlig til å lete? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...