Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt på do i går, da eg oppdaget en stor klump søm hvar på vei ut av hullet mitt. eg måtte hjelpe til med handa mi for å få den ut. til en opplysning fødte eg for ca 3 uker siden, men er det likevel normalt at det kommer store kumper etter så lang tid. klumpen hvar ca 6cm lang og ca 3,5cm bred.

håper på raskt svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en slik klump mens jeg enda var på sykehuset etter å ha født førstemann. Jeg spurte en av pleierne hva dette var, og hun fikk en av sykepleierne til å sjekke at livmora mi hadde trukket seg godt sammen.

De mente at det var koagulert blod som kom ut.

Det ble ikke noe mer enn det, siden livmora mi hadde trukket seg godt sammen, men litt ekkelt var det å kjenne at det kom noe slikt ut.

Kanskje du kan høre med helsesøster hva hun mener?

Skrevet

takk for svaret ditt, :) eg skal til legen på fredag, så eg kan ta de opp med henne då.

lykke til videre på ferden :)

Skrevet

hei.

ikke for å skremme, men du burde komme deg til lege før fredag. det kan være rester av morkaken, og det er ikke bra.

håper jo at det bare er koagulert blod, men bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite:)

Skrevet

Jeg fikk sånn ca 4 uker etter fødselen! kjempe ekkelt! og fikk masse! var hos ei venninne og ble heeelt varmt i trusa når jeg reiste meg, hadde på meg bind men føyk på do og kom en kjempeklump! dette skjedde flere ganger! var nok rester som ikke har kommet ut!

Men gjorde ikke no med det, var på 6 ukers kontrollen bare og da var alt bra og ute.. Men grusomt ekkelt..

Hørt om mange som opplever det så tror ikke det er noe stress hvis d ikke skjer mange ganger eller mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...