murmeltrollet Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 30 november hadde jeg mensen, tok fra da av eggløsningstester og den slo ut 12, 13 og 14 desember. Så håpet jeg på å være gravid:))) Når vi da kom til slutten av desember så tenkte jeg mensen skulle komme (pessimismen lenge leve), men ingenting skjedde. Jeg tok graviditetstest 3, 5, 6 og 8 januar, men alle var like negative:(((( Jeg skjønner det at mensen gjerne ikke vil være regelmessig siden jeg fullammer en liten gutt på bare 6 mnd, men er det ikke sånn at når man har hatt el så får man enten mensen eller så er man gravid?? Vi håpte på to tette, har prøvd siden prinsen var 6 uker, men begynte ikke å håpe før første mens hadde kommet.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Eggløsningstestene kan slå ut postivit selv om du ikke har el. Det at testene blir positive er bare en indikasjon på at kroppen prøver å ha el, men ikke sikkert den har fått det til. For å vite sikkert om du har hatt el, så må du tempe. Så det kan godt være at du ikke har hatt el enda, siden du fullammer. Ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå