våken_om_natta Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Noen som har gjort dette, og kan anbefale nettside? Så mange å velge i... Noen som har laget fotobok og blitt veldig fornøyd???
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har laget en gjennom elite foto, det var en gave og den ble kjempefin - fått mye skryt av den. Jeg er ingen kløpper på pc men når jeg klarte det kan alle klare det.... Lykke til!!
våken_om_natta Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Elite foto ja. Skal sjekke ut den... jeg er helt amøbe på sånne ting, så det må være enkelt...
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jeg lagde hos nfoto.no til stesønnen min. Den ble kjempefin :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå