Gå til innhold

Tungt å puse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. jeg venter mitt andre barn i mars. jeg er i uke 30 og det er blitt ganske tungt å puste, er ikke mye som skal til før jeg er andpusten.

Jeg røyker litt enda, så vet at dette selvfølgelig har noe og si, men kan ikke huske når jeg syns det var tungt å puste forgje svangerskap. Noen andre som har det sånn som dette. ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Sånn er det hos meg også. Er nok å gå opp ei lita trapp, da har jeg knapt pust igjen! Kan ikke huske at det var sånn sist, men merker at magen er annerledes denne gangen. Virker som jeg bærer ham mere inni meg enn sist gang. Mulig det har en sammenheng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt det slik selv. ble litt nervøs å kontaktet legen. var inne å ble sett på, å hun mete det var sure oppstøt som jeg merket på den måten. kjøpte da noe på apoteket, å har siden ikke vært plaget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ganske normalt å føle at det er tungt å puste. mener jeg leste et sted at man må innta ca 50% mer oksygen et stykke ut i graviditeten. Jeg er i uke 32 og opplever at det er speisielt tungt å puste etter å ha spist fet mat. Andre ganger blir det tungt å puste fordi babyenl igger så høyt oppe i magen. Får skikkelig astmapust, og jeg verken røyker, er overvektig eller har astma. Det eneste som hjelper da er å legge seg på sofaen med beina høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøsten får vel være at vi nærmer oss slutten... og magen synker litt ned etterhvert så da blir det litt lettere - nå kjennes det ut som om ungen er nesten oppe i halsen innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...