Joikaboll@ Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er 34, barna er 7 mnd, 4 år, 5 år, 11 år og snart 15 år.
Tante Bassa Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er 38 år. Barna er 19 år, 17 år og 7 mnd :-)
Slank bakfra :) Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Vel 42 år gammel fikk jeg (sjokk)beskjeden, du er 20 uker på vei. Ble mor for første gang 42,5 år gammel. Mini er i dag 3 år, og jeg er ikke lengre den storforbrukeren av dib som jeg var i fjor og forfjor, men jeg er nå innom dere en gang innimellom
Miss Foster Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Godt å se at det er noen av oss eldre her inne også )
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Jeg fyller 50 i august og venter attpåklatt i april/mai. Har to barn fra før på 17 og 19 og trodde selvfølgelig aldri jeg skulle få flere barn ettersom jeg fikk barna mine sent (på 90-tallet var jo 33 år sent). Men så feil kan man ta
Cat.68 Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er 40, og barna mine er 20 år, 13 år og 3 år.
Willy Wonka Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 36 år og sønnen min er 15 mnd. Flere barn skal det bli....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er 49 år og venter nummer 1. Har fått en del reaksjoner, men vi gleder oss!!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 Jeg er 49 år og venter nummer 1 --------- Gratulerer På egen hånd? Eller med litt hjelp?.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå