Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 - man ikke tåler parfymelukt - spiser makrell og syltetøy på samme brødskiva. -man vogger når man går -er oppe 10 ganger i løpet av natta for å tisse -man bruker 20 min på å komme seg ut av senga - man griner av en reklame på tv - man mister noe på gulvet ,men lar det ligge der for man orker ikke bøye seg. Neste...
*fortryllende* Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 - man klikker i vinkel om noen ikke hører på deg med EN gang - man griner for den minste lille ting noen sier til deg - man syns ALT bråker - man plutselig drikker fler liter med vann.. er da så tøøørst! - man tisser dobbelt så mye som man drikker.. Og jeg er bare 5+3....
Knotten & lille persille Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 - man føler seg stappmett og sulten samtidig - man ikke får sove fordi ingen stillinger er behagelige - man sliter med å komme seg ut av bilen fordi rattet er i veien - man blir rørt over at kjæresten har husket å ta ut søpla uten å bli bedt om det:)
Randis Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Legger sammen sokker og mister den ene. Tror den har havnet på gulvet og roper til mannen at han må komme å ta opp en sokk fordi det er vondt å bøye seg. Kikker ned og den ligger godt planta på magen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå