Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Tenkte at Yes.. I dag skal jeg sove i sengen siden jeg kanskje klarer og holde på noe i natt.. Men neida.. Jeg dristet meg til og spise litt ris isted og det satte igang hele shiten igjen.. *snufse* Hvor lenge er det vanlig og ha helt vannaktig diare ?? Har ingen oppkast eller feber.. Fryser selvom det er over 30 grader her inne og føles ut som noen har plassert 20 kg på hvert arm og ben .. Og en annen ting.. Babyer i magen som sparker som besatt er visst ingen god kombinasjon med magesmerter og akutt diare.. Auuchh...
*TINCO* Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Nei det hørtes ekkelt ut, gi tullemoren grei beskjed om å stryke mamma forsiktig istede for å sparke så fælt. Håper du har god sofa siden du skal ligge der med bekkenprobl dine. God bedring til deg!
turbotassen Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Har du vært hos legen? Hvis det er langvarig burde du kanskje få tatt en prøve om det er mageinfeksjon siden du har en baby inne i der. Siden du fryser og ikke føler deg i form mener jeg...
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/mage_og_tarm/diare husk å drikke rikelig, og at du spiser.. diareen stopper opp når bakterien eller virusen er ute av kroppen.. du trenger næring for å gi næring til den lille du bærer på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå