*Nelly* Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Er på dag 4-5 etter el. og har hatt en del murringer. små strømninger nedover mot bena fra magen, Kjenner det innimellom hugger litt til hvis jeg reiser meg eller snur meg for fort. kjenner også til tider små forsiktige stikk nederst i magen. Og så har jeg lotion aktig utflod, ikke så mye, Hva tror dere? er det lov og håpe.. . Å dette kommer til og bli lange to uker... Flere som har noen sympt? eller bare synes at tiden går altfor sakte....
chiquetita Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Håpet kan ingen ta fra deg. Har ogå ikm i uke 4, men er i el nå og har enda ingen sympt. De siste månedene derimot har jeg hatt masse trsøminger nedover mot bena/lysken og håpet at det var et godt tegn, men det var de da altså ikke... Det du beskriver om stikking når du reiser deg, har jeg ikke opplevd derimot, trør at når du ikke er gravid så skal du vøre tørr og ikke ha utflod, så det kan jo tenkes... Lykke til
Bare blåbær Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har ømme brystvorter, spesiellt hø side, og litt murringer/stikking i magen... ( fik det i går) Lurer på om det kan være el??? Sluttet jo med p-pillen 22.12... så er litt usikker på når el er, og symptomene... Men er det el, så hadde sex i går... så håper på resultat... :)
Bare blåbær Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Nelly.. Selvfølgelig er det lov å håpe... Krysser fingrene for at det er en liten spire i magen din nå
*Nelly* Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2009 er vel kansje for tidlig og kjenne symptomer enda.. men er det noe flere?
*Nelly* Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2009 Håper da.. du da chiquetita, når skal du teste.. ser for meg at jeg tester til neste helg, litt tidlig, men skal på bursdags fest
*Nelly* Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2009 da er der bare å hoppe i høyet..
*Nelly* Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2009 da er det bare å hoppe i høyet, var til deg: håper på baby 09 - 1pp
mays76 Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 Har ikm 22 jan og har kjempe ømme pupper og hodepine. Fikk ømme pupper kun få dager etter mensen så skjønner ingenting, har aldri fått det så tidlig før så håååper veldig at denne mnd er det klaff;) Har tatt en test, men den var negativ.. Er det tilfelle at man kan bli gravid rett etter mens da?
Prosjekt_baby84 Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Jeg kjenner ikke noe i puppene, men brystvortene ser annerledes ut. Jeg la merke til det går da jeg skulle legge meg, at de på en måte står litt mer ut, enda de ikke er stive på grunn av kulde eller opphisselse eller noe. Området rundt har ikke trukket seg sammen, det er bare selve vorta som har blitt mer utstående. Før har det gått mer i ett over hele der, bortsett fra når de har vært stive.. Ja, klønete, men jeg regner med dere skjønner hva jeg mener. I tillegg har ved få anledninger følt meg kjempesvimmel. I går stod jeg bare i kø på butikken og plutselig kjente jeg meg svimmel og hadde skikkelig tåkesyn. Men jeg hadde EL på torsdag eller fredag, så jeg tenker at det er alt for tidlig å kjenne noe som helst nå. Det er nok kroppen min som spiller meg et lite puss. Men dere her inne veit jo hvordan det er å få forhåpninger bare av den minste lille ting... Lykke til alle sammen. Måtte januar bli måneden for oss.
klar for 3? Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 Kjenner ingen symptomer jeg men så tror jeg at jeg hadde EL på fredag så det er nok litt tidlig enda. Tror jeg klarte å treffe EL denne mnd i motsetning til sist. Det er ihvertfall en bra begynnelse:) Krysser fingrene for oss alle:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå