1.gang :) Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Min mor, som bor på en annen kant av landet, kommer på besøk over helgen. Jeg vet at nyheten om min graviditet kommer til å gjøre henne meget lykkelig Har lyst å gjøre noe ut av måten hun får vite det på... Noen tips?
Lykke X 4 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Kjøp inn en bestemorbok, bestemor kopp el. eller kanskje et par babysokker. Pakk det inn og gi henne en gave Tror hun vil ta det ganske fort
2 vidunderjenter Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Første gang tok vi det på den blivende bestefars bursdag og lagde et kort hvor det sto; "Til deg din masekopp" og med bilde av graviditetstesten. Nå er kanskje ikke mannfolk de mest oppdaterte når det gjelder graviditetstester, så alle rundt forsto det jo før han da. På andremann lagde vi T-skjorte til den blivende storesøster til de blivende 2. gangs besteforeldre skulle passe henne. Der sto det "Jeg skal bli storesøster". Hadde selvsagt på henne jakke, som de ikke tok av før vi hadde dratt. Om dere har UL-bilde, så kan dere jo kjøpe et barnalbum (fotoalbum altså..) og sette inn på første side og skrive en liten hilsen om hvordan han/hun gleder seg til å møte dem. Resten av bildene får de jaggu sette inn selv:-) Eller hvis dere skal ha middag, kan dere jo servere minibiff med babygulrøtter, babymais, miniasparges, cherrytomater og babypoteter, og minibakelse og boller (i ovnen) til dessert:-) Har de ikke tatt hintet til da, får det bare være! ' Eller bestille en blomsterbukett fra dere til dem, levert hjemme hos dere, med "gratulerer som besteforeldre... den.. (termindato)" Eller kjøpe en bok med strikkeoppskrifter, kopp med "bestemor" og "bestefar" på eller "den store besteforeldreboka:-) Skulle ønske jeg skulle være gravid en gang til!!!
isabelan Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 hehe, min mor skal få graviditetstesten hos oss.
soleia Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Var ikkje så fantasifull sjølv, men ei eldre kollega av meg var på cafe med dei vordande foreldra, då ho fekk kaffien servert i bestemorskrus. Den kom litt overraskande på ho.
1.gang :) Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2009 Takker for tips! Mange gode! Tror det blir å servere kaffe i bestemorkopp Min mor vil garantert ha en kopp kaffe når hun kommer, og siden jeg ikke er særlig flink til å holde noe særlig på hemmeligheter, blir den nok servert rimelig kjapt Hadde jo vært moro å gjort det på cafe, men jeg klarer nok ikke holde meg til vi kommer så langt, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå