Gå til innhold

Gravid? men hva er dette???


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha ikm i morgen men har hatt litt spotting både i går å i dag..ikke rødt...er det vanlig? flere som har hatt det?

er ikke mye som kommer.....kan jeg fortsatt være gravid?

 

har hatt 3 svake positive tester...så er veldig redd..

noensom kan hjelpe meg??

 

kjempefint medsvar..;)

 

klem;)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å vite, men min erfaring er at det spotter(kommer lit brunt i noen dager før mensen setter i gang) og det kan jo hende at du har en såkalt kjemisk graviditet. Tror det er at cædcellen og egget treffer hverandre, men at egger ikke fester seg i livmoren, men at det blir produsert hcg hormon likevel...

 

Håper jeg tar feil og at det bare er noe gammelt som må ut og at du er like gravid som før

Skrevet

Ja får håpe at jeg er det..

 

får ikke ringt lege før på mandag så får se hvordan det går.

takk for svar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...