M&K+Påsan <3 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Gikk du ned i vekt av di? Hvor mye veide du? Er du fornøyd?
little old lady hoo Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg gikk fort ned i vekt. 7-8 kg på en mnd. Jeg var mett hele tiden og glemte å spise. Hadde kjempemye energi og trimmet og var svært aktiv. Alt fungerte godt. Fikk også hjertebank og hadde problemer med å sove. Opplevde alvorlige svettetokter, svimmelhet og kvalme. Når jeg sluttet med tablettene ble jeg svært deprimert og paranoid. Kommer aldri til å bruke det igjen. Men jeg hører jo også om folk som ikke har noen virkning. Vi er jo så forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå