Gå til innhold

Noen som har erfaring med reducil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk du ned i vekt av di? Hvor mye veide du? Er du fornøyd?

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk fort ned i vekt. 7-8 kg på en mnd. Jeg var mett hele tiden og glemte å spise. Hadde kjempemye energi og trimmet og var svært aktiv. Alt fungerte godt.

 

Fikk også hjertebank og hadde problemer med å sove. Opplevde alvorlige svettetokter, svimmelhet og kvalme. Når jeg sluttet med tablettene ble jeg svært deprimert og paranoid. Kommer aldri til å bruke det igjen.

 

Men jeg hører jo også om folk som ikke har noen virkning. Vi er jo så forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...