*Bo*og*Junior* Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hvor lenge etter fødsel bør man vente før man drar til syden med baby? Skjønner jo at dette kommer litt an på tempraturen, men hva om vi sier at den vil bli som en litt varmere norsk sommer?
chiquetita Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 6 uker etter fødsel slik at også du kan bade. Enklere å reise med så små enn 1 og 2 åringer. Så lenge alt går greit er det bare å sette nesen sydover mener jeg. god tur
Tudelidu Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Vi drog da førstemann var litt under fire måneder, og det skal vi gjøre nå når nestemann kommer og. Spania begge gangene, der er det ikke så varmt da.... hadde ikke hatt noe problem med å dra når baby var mindre heller. Men sikkert lurt å vente til du kan bade selv, som nevnt ovenfor her. Men topp ¨å dra med de små, de ligger jo bare der og kan bringes overalt. Og alt folk syns jo selvfølgelig disse babyene er bedårende, så de tar mye hensyn : )
*Bo*og*Junior* Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2009 Takk for svar! Da skal jeg ikke bekymre meg så mye om det mer...
Gjest stockholmstjej med gullgutten Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 vi ska reise til den dominikanseke republikk med våran sønn på 6 månader og helsesøstern sa at de ikke va noen problem.. men når jeg snakket med de på reise medicin så sa de at de ikke anbefaler at reise til synden med barn under 1 år for de at de ikke har MPR vaksinen og mangen land er under vaksinert og at de er en fare for at babyen kan bli smittet med en barne sykdom som den ikke er vaksinert mot. Jeg kommer bare hålla han undan barn som er derfra så minsker jo sjansen for at han ska bli smittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå