Gå til innhold

Kristine og Felix på 1 år (nick)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lenge siden jeg har hørt noe fra deg.. :)

Hvordan går det? har du funnet ut hva du vil gjøre når perm. din er over? Forsto jeg det riktig skulle du ha perm. til gutten var to..

Jeg var en av de som svarte på innlegget ditt for en god stund siden hvis du husker..

Ser i et innlegg lenger ned at du prøver på nr. to, så bra!! Det blir fint for Felix å få en søster eller bror. Jeg har selv en gutt på hans alder og venter en til i juli/august. Det blir nr. tre på meg, men jeg er jo en del eldre enn deg da.

Håper det går bra med deg og at du har klart å finne ut litt mer om hva du vil. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, så koselig!!:-)

Det går veldig bra!! Ting har fallt mye mer på plass nå, å har funnet ut av hva jeg og vi vil videre!

Felix har nå fått barnehageplass (skrekkblandet fryd) hehe. Han vil nok storkose seg der. Jeg driver nå å søker jobber, så det er jo spennende:-)

Å ja, vi skal prøve på nr2 nå! P-sprøyta går ut nå i januar, å har allerede fått tilbake mens. så dette blir spennende!! Vi gleder oss masse til at Felix skal bli storebror:-)

Så spennende for deg! Det er jo ikke så lenge til!:-)

Masse lykke til! Nå vet jeg jo ikke hvem du er, i å med at du er anonym, men alikevel:-) Veldig hygelig innlegg hvertfal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...