Gå til innhold

Da har jeg tissa på pinnen...............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid jeg. Lillegull er ikke 9 mndr enda, og er våken minst en time HVER natt. Ikke planlagt det her nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, gratulerer så mye! Er du glad?

Skrevet

Spennende :)

Lykke til uansett hva det viser da :)

Skrevet

Min tulle var 7 måneder når jeg ble gravid igjen. Gikk stråååålende. Har lyst på enda en tett. Men mine tuller har sovet hele natta fra de var 2 måneder. På tide att lillegutt får nok søvn. Stå på krava =0)

Skrevet

sikkert slitsomt, men tenk hvor mye glede de kommer til å få av hverandre!! gratulerer!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer med spiren ;o) Det går så fint atte skal du se! Her blir det 16 mnd mellom våre, og det var planlagt hehe :-p

Skrevet

Gratulerer så mye

Lykke til :o)

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg er jeg. Er vel mest i sjokk tenker jeg... Er vel glad, men også veldig redd. Føler at jeg så vidt takler en, hvordan skal det gå med to?

Skrevet

Gutten min var 10 mnd da jeg tisset på pinnen og + lyste i mot meg. Jeg satt på do og ropte til min kjære "It's not good news...!" Jeg gråt 2 dager i strekk, etter det var jeg helt klar- og nå siiter lilletuppa her i vippestolen 9 uker gammel. Selv om det ikke var planlagt er jeg kjempehappy det sjedde. Lykke lykke til! :)

Skrevet

Jeg ble gravid med nr. 2 da nr.1 var kun 4 mnd. Dette går bra, jeg lover deg! Lykke til...

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Veldig deilig å høre at det er andre som har taklet to tette så fint. Første sambo sa var; nå ryker strengen. Blir jo gravid bare noen ser på meg jeg jo. Er jo forsåvidt heldig der. Ikke alle som kan få barn, og mange som sliter med å få det til. Men akkurat nå må jeg innrømme at jeg er livredd!!!! Måtte bare si det til noen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...