nawi Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Gravid jeg. Lillegull er ikke 9 mndr enda, og er våken minst en time HVER natt. Ikke planlagt det her nei.
Norwegian by injection Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Oi, gratulerer så mye! Er du glad?
Slalotte Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Spennende Lykke til uansett hva det viser da
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Min tulle var 7 måneder når jeg ble gravid igjen. Gikk stråååålende. Har lyst på enda en tett. Men mine tuller har sovet hele natta fra de var 2 måneder. På tide att lillegutt får nok søvn. Stå på krava =0)
Lovemelikeyoudo Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 sikkert slitsomt, men tenk hvor mye glede de kommer til å få av hverandre!! gratulerer!!!!!!!
melkekua™ Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Gratulerer med spiren ;o) Det går så fint atte skal du se! Her blir det 16 mnd mellom våre, og det var planlagt hehe :-p
nawi Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2009 Vet ikke helt hva jeg er jeg. Er vel mest i sjokk tenker jeg... Er vel glad, men også veldig redd. Føler at jeg så vidt takler en, hvordan skal det gå med to?
LapScouse Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Gutten min var 10 mnd da jeg tisset på pinnen og + lyste i mot meg. Jeg satt på do og ropte til min kjære "It's not good news...!" Jeg gråt 2 dager i strekk, etter det var jeg helt klar- og nå siiter lilletuppa her i vippestolen 9 uker gammel. Selv om det ikke var planlagt er jeg kjempehappy det sjedde. Lykke lykke til!
Norwegian by injection Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 Jeg ble gravid med nr. 2 da nr.1 var kun 4 mnd. Dette går bra, jeg lover deg! Lykke til...
nawi Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2009 Tusen takk alle sammen. Veldig deilig å høre at det er andre som har taklet to tette så fint. Første sambo sa var; nå ryker strengen. Blir jo gravid bare noen ser på meg jeg jo. Er jo forsåvidt heldig der. Ikke alle som kan få barn, og mange som sliter med å få det til. Men akkurat nå må jeg innrømme at jeg er livredd!!!! Måtte bare si det til noen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå