Reveenka Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Er det sjampis og høy partyfaktor for alle (erstatnings)penga siden du har gjemt deg bort de siste dagene...? c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Ja for vi har ikke noe å bruke de pengene på:-))) Nei da, har ikke gjemt meg. Ble bare litt lei av å skrive lange, utfyllende svar som ble borte i cyberworld et sted. For alt jeg vet ender de opp på pc`n til ei sur dame på biltilsynet på mandag:-DDD Og du, de pengene kommer godt med, til en støttemur + en til + terrasse+ beleggningsten eller asfalt på gårdsplassen..... jo da, de kommer godt med. I tillegg kostet det oss ca. 7 mnd ekstra med byggelånsrente og den er jo som kjent "gratis".. Men vi får et hus vi kan leve med da:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Hmmm........da ble liksom ikke erstatningen så veldig stor alikevel nei..... Men jeg håper du skjemmer deg selv litt bort i tillegg:-) Og uansett så skal vi jo på SPA!!!! Og dere får et hus dere kan leve med og ikke minst, i!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 He he he her skjemmes det bort støtt og stadig:-)) Men alt det jeg ramset opp var egentlig inkl. i det rammelånet vi har, men da behøver vi ikke bruke av det:-) Altså, da kan vi klare oss med mindre gjeld..... og det er bra:-D Men spa behøver jeg altså hverken å låne til, eller bruke erstatningspenger til:-DD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå