Gjest Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Vi bader annenhver dag. Jenta mi er to år og går i barnehage. De blir mer skitten vår og høst da, med sand og griseri ute så da blir det oftere. Hva med dere? Leste under her at de badet ungen hver kveld, men er ikke det unødvendig? Vi vasker henne godt morgen og kveld med klut når hun ikke bader...
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jentene mine har badet hver kveld siden de ble født.
fox`y Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 mine har alltid badet vær dag de. gjør jo d selv oxo:) vasker med klut morgen og bader på kvelden gutta mine:)
It's all about me Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Bader han annenhver dag. + hvis han er møkkete imellom de dagen da selvfølgelig. Badet hver dag før, men etter at vesla på 5 mnd kom til verden har jeg verken hatt tid eller ork til det. Da jeg badet han hvar dag var det ikke fordi han trengte det, men fordi han elsker å bade og jeg syntes vi hadde det så fint på badet.
Honningmelon Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 På denne tida dusjer de ca. hver tredje dag. Men, om sommeren blir det nok ofte hver dag da det er sand fra tærne og opp til ørene. Men, ellers er det ikke nødvendig med bading/dusjing hver dag.
Venter på sommer,sol og barn Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Vasker godt hver kveld og bader / dusjer ca 2 ganger i uka
Septemberstjerna og Martine Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Nå vinterstid bader hun ca 2-3 ganger i uka. Hun er litt over 2 år. I sommer badet hun hver/annenhver dag. Ser an behovet, jeg tror ikke det er bra å bade de for ofte. Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen bader barna hver dag nå. Men det kommer kanskje an på alder også....
musketingen Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Kommer litt an på, men somregel et par ganger i uka. En periode bada jeg eldstemann hver dag, men da var han sand fra topp til bunn hvar dag jeg henta han i bhg. Så da var det av med alt tøyet i ganga og bæres rett inn i badekaret for dusj, he he.
mai mammaen til to Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 mine har badet hver kveld fra de ble født.. nå er dem 2.5 år og 8 mnd
Fire småtroll Skrevet 10. januar 2009 #11 Skrevet 10. januar 2009 2-3 ganger i uka hvis det ikke er en spesiell grunn til å gjøre det oftere, dvs at de er møkkete, har herjet så de er helt svette e.l. Fyller vasken med vann og vasker med klut morgen og kveld ellers. Må kanskje nevnes av vi sliter litt med atopisk eksem og ømfintlig hud her i huset da, og hudlegen anbefaler ikke dusj/bad mer enn 1-2 ganger i uka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå