LapScouse Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 hvorfor amerikask filmindustri glorifiserer marijuana så? Lurer bare, for de gjør jo det. Synes det blir dratt frem i utrolig mange amerikanske filmer.. Har ikke sett serien, men nå går jo "Weeds" på tv og. Litt hull i hodet synes jeg, ulovlig er det jo og! Hmrf.
Norwegian by injection Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg vet ikke jeg altså, men jeg gikk på High School der borte og det er veldig vanlig å bruke marijuana ('alle' har prøvd liksom) og det var jammen 17år siden. Det er nok mye verre nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå