Gå til innhold

Hvor mange netter brukes samme pysj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir de oftest igjen på badet etter natta, men når jeg på et anna forum så noen hadde laga pute til å ha nattøyet i begynte jeg å tenke...

Så hvor mange netter bruker ungene deres samme pysj, men mindre den er skitten selvfølgelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en natt som regel, maks to

Skrevet

bytter hver kveld. bader hver kveld, og da er det deilig med ren pysj også.

Skrevet

Hvis den er ren så blir den brukt i 2 netter.

Skrevet

Hadde det vært opp til frøkna sjøl; én natt(eeeelsker å skifte klær!):P

Vi syns gjerne hun kan bruke den i 4-5 netter dog.

Skrevet

He, he...aner ikke. Mye lenger enn dere andre som har svart i alle fall. Vasker den om den er skitten, men gutta mine bruker den sikkert en uke. Sikkert lengre også:) De har ullpysjer.

Skrevet

1 natt som oftest. Skifter ikke før etter frokost, og da pleier de å være skitten :) Hender at eldste bruker sin 2 netter på rad, men sjeldent mer enn det.

Skrevet

Ganske lenge i forhold til de fleste andre som svarer her. Er ikke sikker, vasker pysjen når den er skitten (ullpysj). Den henger på badet på dagtid til lufting.

Men vasker den kanskje 1-2 ganger i mnd.

Skrevet

ullpysjene brukes gjerne en uke før vask, mens bomullspysjer vaskes etter 2-3 netter

Skrevet

Bruker ullfrotte-pysjene til Nøstebarn og den henger jeg bare til lufting om dagen, så de blir brukt ganske lenge uten at de blir vasket. Med mindre de blir sølt på e.l. da.

Skrevet

He he.. det vet jeg ikke helt gitt. Noen ganger en natt noen ganger sju sikkert..

Skrevet

1-3 netter.

Stort sett 2.

Skrevet

ull brukes 4-5 dager, bomull 1-2 dager. :)

Skrevet

bytter hver kveld. har en ullpysj hver og. den bruker dem stortsett 2 ganger..

dem bader hver kveld og da syns jeg dem skal få rene klær på men er kanskje dumt av meg.. hmmm

Skrevet

Kommer an på når den blir skitten.. Han spiser frokost i pysjen :-). Som regel en eller to netter.

Skrevet

ullpysj fra nøstebarn, vaskes når den er sølt på eller barna er syke.

Skrevet

Er dere gale folkens, 1-2 dager???!! Her kan det gå flere uker, hvis den ikke er skitten. Altså, hvis hun legger seg nybadet og ren, inn i pysen, sover søtt og våkner igjen, ser jeg fortsatt på både henne og pysjen som ren, gjør ikke dere? (Nøstebarns ull)

Skrevet

Tilleggsspørsmål; HVORFOR skifter dere så ofte?

Skrevet

Bytter hver kveld etter badet på begge prinsessene

Skrevet

Jeg syntes det er greit att ungen er ren og pen hele dagen. Personlig skifter jeg alt på meg selv så da må ungene få like bra om ikke bedre behandlig. Litt guffent bruke den mange dager. Blir som om jeg skulle bruke samme trusa mange dager grøøøøøssss.

Skrevet

Kan jo ikke sammenlignes. For det første bruker ihvertfall min jente nattbleie enda, og den er jo selvfølgelig skinnende ren. Resten av barnekroppen kan heller ikke sammenlignes med en voksen, svettende kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...