Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 første graviditet satt på første eggløsning etter jeg sluttet med p-piller jeg hadde brukt sammenhengende i 5 år... andre graviditet satt på første samleie etter at jeg sluttet med prevensjon...(hadde sex en gang på 5 mnd... og da satt den der gitt!) men nå.... har sex nesten daglig, noen ganger mange ganger om dagen... vi har hatt sex i perioden mellom mens og anntatt el, men allikevel.... det er bare så urettferdig at det ikke bare er å ha sex og så skjer det liksom.... sukk.....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Tenk på de som ikke kan få barn, eller sliter veldig! Fysj!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 var ikke sånn ment da... kjære deg. tenker på dem også med det innlegget her jeg... det er urettferdig, vel i allefall føles det urettferdig at vi alle ikke bare kan bestemme oss for at nå vil vi bli gravide også sitter spiren der på første eller andre forsøk.... mener ikke bare for min egen del, men for oss alle sammen... det er fryktelig frustrerende å gå sånn og håpe og vente og tolke tester og symptomer til man omtrent blir syk av det, iallefall får de symptomene man prøver så hardt å finne.... var egentlig ment som et stort SUKK til alle oss som er eller begynner å bli eller vil bli FRUSTRERTE.....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Så la meg forstå deg riktig, Du har fått to barn på første forsøk etter p-pille-slutt, så synes du synd på deg selv for at ikke tredjemann sitter på første forsøk?!?!? Gå og legg deg.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Du synes du kan komme å snakke om flaks/uflaks... Fy faen for ei navlebeskuende kjerring du er.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #6 Skrevet 11. januar 2009 Håper du er mindre selvsentrert og ekkel i det virkelige liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå