Gå til innhold

Jeg kjeder meg!! Hva driver dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg ikveld. Lille sover, samboeren er på puben og hundene sover.. What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme problemet... Samboer er på hyttetur. Lillegutten min sover, idrettsgalla er kjeeeeeeeeeedelig.. Så da sitter jeg her da..... Vurderer å gå å legge meg fordi jeg kjeder meg sånn...

Gjest Siklerotte
Skrevet

Tja, ser vel egentlig på en film. Men den tror jeg er dårlig. Men kjeder meg absolutt ikke =D

Skrevet

Da kan vi prate litt da:) Er 22 år, har ei jente på snart 2 år og bor i Buskerud. Hehe... Dette så ut som en kontaktannonse med:) Haha...

Skrevet

Jeg har mye husarbeid som burde gjøres, men ser på gamle seinfeld episoder og "jobber" litt på dataen samtidig.

Skrevet

Koooooser meg!!!! Mannen på jobb, ungene i seng og jeg alene med sjokoladen min:-)

Deilig!!!

Skrevet

Egentlig er det jo også deilig å være alene:) Men kjeder meg for det. Finner ikke noe bra å se på tv heller.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, kanskje kjedelig noen ganger... Men veldig greit akkurat nå;D

Skrevet

sitter her, med idrettsgallaen i bakgrunnen. Ler av en del av innleggene her inne (spesielt den tråden med jm var fin, da hun ene skulle stikke av). Ellers henger jeg opp kles vask og diskuterer fremtiden med samboeren. Ellers er det vel snart kvelden, datteren min har helge radar så da står vi opp ekstra tidlig. (gjerne ca 6)

Skrevet

Jeg å kjeeeeeeeeeeeder meg!!! Sambo er borte, snuppa sover og hunden sover! Sitter bare på dataen, ellers er det dønn stille her.

Jeg er 21 år fra trøndelag!=)

Hvilke hunder har dere da Lizzy??;-)

Skrevet

Har en kinesisk nakenhund og en Bullterrier. Får vel ikke mer konstraster utseendemessig:) Hva har dere da?

Skrevet

Nei, det var to vidt forskjellige raser ja!=)

Vi, eller sambo da har en gordon setter tispe. Han driver litt fuglejakt. Verdens snilleste hund. Hun er så god atte.

Skrevet

Liker du pizza siden du har det nicket, LizzyG? Bor også i Buskerud og tenker på byens beste pizza hver gang jeg ser nicket ditt:)

Skrevet

Sjokoladen min spiste jeg opp alt for tidlig på kvelden, sitter igjen med dau cola zero.:-)

Jeg er 32 år og bor i vestfold, gullet mitt er 10 mnd.

Skrevet

Så jenta di var født i mars lizzy!=)

Hvilken dato da? Jeg har bursdag i mars!;-)

Skrevet

Hehe... Liker den pizzaen, men nicket mitt er en forkortelse av navnet mitt:)

Skrevet

He, he. Det gjør jeg også!!!!! Uuuuuutrolig god pizza.....bor du i Drammen Ingeberta?

;-)

Skrevet

Aha! Jeg har 13.mars!:-)

Skrevet

Kjeder meg ellers hadde jeg ikke sittet ved dataen en lørdag kveld =0)

Skrevet

Kjeder meg jeg oxo, gutta sover og sambo er på sjøen. sitter å drikker litt pepsi max og trykker på dataen.har nett ryddet og moppet gulvene.

Skrevet

1, og så venter vi i spenning på om vi kan få en til. He he, litt hemmelig da, men tror ikke det er så mange kjente her inne. Vet jo aldri!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...