Turid Laila Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Nei, det er helt utrolig at den dama har klart å få platekontrakt. Slår alltid over på noe annet, eller helt av, når jeg hører henne.
Storebror & Lillesøster Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Kan ikke fordra henne,stygg musikk.
Mammatiltotrollunger Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Enig, den dama kan ikke synge!
3snuppeliner Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Endelig noen flere. Jeg synes den såkallte musikken er helt fullstendig begredelig!!!!! Blæææhhh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå