Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns den siste tiden før terminen er så kjedelig.Har begynt å trøstespise.Spiser enormt mye.klarer ikke stoppe..

Bekymrer meg for vekta.Vet ikke hvor mye jeg har lagt på meg. Sist var det 15 kg,men nå tør jeg ikke gå på vekta. Har fått vann i kroppen og føler meg skikkelig nedstemt..

Hvis man spiser veldig mye søtt,kan ungen bli veldig stor,noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om babyen kan bli så stor, det er jo mulig... jeg selv føler den må ligge i sukkerlake fordi jeg har hatt så stort søtbehov. Men bare vær obs på trøstespisingen din. Det er veldig fort gjort å fortsette med det etter fødsel fordi kroppen er blitt vant til trøstespising. Jeg har vært trøstespiser siden jeg var 11, og det endte med så mye overvekt at jeg måtte ha slankeoperasjon eller dø. Nå har jeg mistet 60 kg og har det bra. Bare ikke end opp i samme elendigheten du og.. Jeg unner ingen å slite så enormt med vekta. Fysisk, psykisk osv.

Skrevet

Wow! 60 kilo! Guri! Det er jo nesten hele meg det jo! Så utrolig deilig det må ha vært!

Når det kommer til trøstespising, så kommer det jo an på hva man spiser da. Spurte jordmor om dette da jeg var på kontroll her i forrige uke. Hun sa at vekt er for det aller meste genetisk betinget. Ikke mye å gjøre med det, altså. Alikevel kan man få større barn dersom blodsukkeret konstant (eller mer eller mindre konstant) er for høyt. Som f.eks. på diabetikere eller de som tar cola intravenøst ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...