Gå til innhold

når hørte dere hjertet med doppler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når har dere klart å finne hjertet ved bruk av doppler?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Vi fant ikke hjertelyden før i uke 16. Var veldig bekymret da, for legen hadde prøvd 3 ganger før uten hell. Hvor langt er du på vei nå da?

Skrevet

Hei :) Vi fant ikke hjertelyden før i uke 16. Var veldig bekymret da, for legen hadde prøvd 3 ganger før uten hell. Hvor langt er du på vei nå da?

Skrevet

er kanskje bare seks uker på vei, skal få låne doppleren til ei veninne om jeg kommer så langt:) får vite neste tirsdag om alt er som det skal etter SA'en på ene tvillingen. da er det ny ul for å se om hjertet banker:)

Skrevet

Fant den allerede rundt uke 13 :) Men det er ikke så vanlig..

Skrevet

Jeg fikk høre den på fredag og var da akkurat 13 uker.

Skrevet

10+5 hørte jeg den ene tvillingen og dager etterpå hørte jeg begge to.. er nå 12+2 og hører begge daglig..

Skrevet

Jeg har ikke fått høre hjertet enda. Prøvde på mandag, men fant ikke noe. Jeg er 14+3 nå

Skrevet

har hørt hjerte slå med dobbler siden uke 10.Prøv langt nede v/skambenet.Er nå i uke 26

Skrevet

Uke 13 begge ganger

Skrevet

jeg fant den i ca uke 10-11.. men bruk gele!! da finner du den mye lettere.. uten gele så fant jeg ikke noe.. men vær forsiktig i bruken av den, for det er sterke strålinger. fikk beskjed om det av både fastlege og jordmor.

Skrevet

hei bare lurer på hvor dere kjøpte sånn doppler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...