mini nr to på vei Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 ..en genser hvor det står: "JA, jeg vet at jeg er stor...men liker ikke å få høre det hele tiden!!!!!"
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 hehe... Tror kanskje jeg ville bestilt meg en slik en på spreadshirt.no, MEN vær obs. det er toll og moms på alt over 200 kr. for det sendes fra tyskland..
Hakkamella Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Ta en gammel ensfarget t-skjorte og en sånn merkepenn for tøy. Så kan du skrive på fronten; BABYPRODUKSJON PÅ GANG! Og pil ned til magen din. Har vurdert å gjøre dette i 9 mnd nå, men har liksom aldri kommet så langt. Nå er det nesten for seint. Dessuten får jeg ikke på meg de t-skjortene jeg hadde som passet lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå