Gå til innhold

Tror jeg skal skaffe meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

..en genser hvor det står:

 

"JA, jeg vet at jeg er stor...men liker ikke å få høre det hele tiden!!!!!"

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... Tror kanskje jeg ville bestilt meg en slik en på spreadshirt.no, MEN vær obs. det er toll og moms på alt over 200 kr. for det sendes fra tyskland..

Skrevet

Ta en gammel ensfarget t-skjorte og en sånn merkepenn for tøy. Så kan du skrive på fronten; BABYPRODUKSJON PÅ GANG! Og pil ned til magen din.

 

Har vurdert å gjøre dette i 9 mnd nå, men har liksom aldri kommet så langt. Nå er det nesten for seint. Dessuten får jeg ikke på meg de t-skjortene jeg hadde som passet lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...