Mini LK Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er 2. gangs gravid (1. gangs fødende siden d ble keisersnitt sist), Har godt med kynnere hele dagen, murringer og litt kraftigere kynnere nesten hver natt. Kjenner baby litt lenger nede i bekkenet den siste uken men han holder seg ikke der. Puppene har også blitt litt mer ømme igjen. Litt mer kvalm igjen og økende halsbrann, tisser 1 gang hver natt, underlivet "deler" seg og bena hovner opp når jeg sitter og står i ro. Ja, er vel stort sett d.....+ litt til. Hvordan er det med dere?
mini nr to på vei Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 SAMME SOM DEG!!! men husker fra sist at jeg gikk LENGE og kjente på akkurat det samme..og lillegutt ble født 4 dager før UL-termin. Så jeg er forberedt på å ha det slik i 5-6 uker til....
Mini LK Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 D er ikke jeg, vi er jo 2 gangs nå så kan jo håpe på noe litt før.
Februar-glede!!! Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jeg har det ganske likt som dere. De siste to ukene har ting liksom forandret seg litt igjen. Jeg har blitt mye trøttere, sover mer igjen (slitt med våkennetter i flere mnd). Men er jo oppe i alle fall en gang om natten og tisser. Blitt kvalmere til tider, myyyye halsbrann. Føler meg stor og tung. Kan ikke gå turer lenger, får vondt i hofter, rygg og bekken når jeg går mer enn ti minutter. Alt er litt pes hvis dere skjønner. Feks det å stå å lage middag er slitsomt og vondt.... Mensenmurringer!!, men ikke så mye kynnere. men de kan jo være der uten at jeg merker stort til det i følge jordmor. Brystene har blitt større og mye mer følsomme igjen. Mer vann i kroppen og blir fortere hoven. Dette kom liksom så fort, plutselig føler jeg fødselen er like rundt hjørnet. Men ellers har jeg det bra!!! Gleder meg suuuuper mye til jeg får tilbake kroppen min igjen!!! Skal bli deilig å sove på magen igjen!!
enda en Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Stikking nedentil når jeg går (modning????håpe-håpe!), kynnerne kommer oftere og er kraftigere, økende halsbrann, hovne føtter og hender, GLOVARM til enhver tid, oppe og tisser minst 3 ganger hver natt, masse murringer /urolige bein, våkner så å si hver natt og får ikke sove igjen før flere timer senere, masse bekkenløsning som blir verre og verre. Ellers kommer jeg ikke på noe mer. =) Er VELDIG forberedt på å gå over termin, da jeg har gjort det med alle... så, sukk! Har vel enda 6-7 uker igjen, selv om jeg er 34+5 idag. =(
lchristin-nydelig tulle Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 jeg har det også sånn. og følelsen av at det nærmer seg føler jeg på nå om dagen..spennende. tok bringebærblad kapsel i dag for første gang.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Tja, hva kjenner jeg.....? Syns ikke jeg har så mye kynnere. Men merker at bekkenet på en måte "åpner seg", og det er vondt å gå. Baby´n ligger med hodet ned, men har ikke festet seg i følge lege og jordmor. Masse bevegelse, liksom sånne myke...ikke harde spark. Sinnsykt vondt opp under ribbeina på høyre side. Baby´n ligger på høyre side med beina helt opp under ribbeina. Kan nesten ikke sitte oppreist. Det beste er å ligge. Kjøre bil er dritvondt, for da MÅ jeg sitte. Ellers føler jeg meg tung, og syns jeg vagger veldig. Halsbrann og kribling i beina forsvant da jeg sluttet å drikke brus og gikk over til nesten bare vann. Et godt tips til dere som sliter med det.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 jeg har ikke drukket masse brus, men sliter veldig med det!!! det er jo bare så slitsomt. vann drikker jeg også mer av. spiser masse mat fortiden...er det flere som gjør det? trenger ikke være sulten men er fysen og føler det ikke er noen ende på meg her i matveien..hehe lagt på meg 25 allerede... 3 kilo de siste 2 ukene.. men det syns ikke så godt så skal vel ikke klage.. noen av dere som har født før tiden før? jeg har født to før og en tre dager etter
Bevind *har født*:) Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 2.gangs gravid jeg å. Har en god del kynnere og mensmurringer samt nedpress. Bekkenet har blitt litt bedre etter at hodet kom langt ned og festet seg. Oppe og tisser opptil flere ganger hver natt, hovner opp i bena bare jeg ser på de:( Følelse av at underlivet deler seg har jeg å.. Puppene er ikke ømme i det hele tatt,men det har de egentlig ikke vært i løpet av svangerskapet heller.. Thats about it tror jeg.. Er 35+2
LiLo-sine små søte! Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 2 gangs fødene jeg å Er i uke 34+5 og for tiden er jeg oppe ca 3-4 ganger om natten å tisser. Kynnere og nedpress og puppene er begynt å bli litt ømme;/ Kvalme og oppkast har jeg hatt hele svangerskapet,men har kommet tilbake for fullt i det siste og halsbrannen har meldt sin ankomst;/ En positiv ting,har nesten ikke lagt på meg i det hele tatt,knappe 5 kilo;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå