Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Har en sønn på 2 år som alltid har nektet å legge seg på kvelden. Men igjen så har vi alltid hatt en redning. En tåteflaske med vann. Det har alltid fått han til å sove. Men er det veldig dumt å la en på 2 år sovne med en tåteflaske?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Så lenge det bare er vann så ser jeg ikke problemet. Gutten min er nesten 2 år, å det hender han vil ha tutekoppen sin i senga. Kan jo hende dem er tørste om natta, å et vannglass på nattbordet er neppe og anbefale.. =)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg kunne aldri latt jenta mi hatt ei tåteflaske i senga fordi hun elsker å grise med tåta, trykker smokken slik at vann eller melk spruter overalt. Det ville endt med våt seng og mindre søvn så her bruker vi smokk for å sovne :-) Hvis det fungerer for dere, og gjør at han får sove ville jeg fortsatt!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 nei, hvis det løser problemet så hvorfor ikke. trenger jo ikke ha så mye vann i den heller hvis dere er redd for at det blir vått
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Det gjorde jeg med flaskebarnet mitt, helt til han var 2,5 år. Men kun vann etter tannpuss og legging.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Han griser ikke med det. Og det er kun ved leggetid på kveld han får flasken. På dagtid er det kun i glass han får drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå