Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #26 Skrevet 10. januar 2009 Sambo har vært i fengsel for bl.a grov vold, drapsforsøk, torpedovirksomhet, væpna ran og kidnapping.. Han er likevel verdens beste:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #28 Skrevet 10. januar 2009 Nope, men han har fått et forenkla forelegg for å bli tatt med 1gram hasj for mange herrens år siden.
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #29 Skrevet 10. januar 2009 ja det er han helt sikkert! fy faen dere er noen tapere...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #31 Skrevet 10. januar 2009 Om du hadde visst bakgrunnen for desse handlingene hadde du nok svart annerledes.. Noen havner uventet på feil vei og plutselig er det survivor of det fittest som gjelder. Jeg foretrekker faktisk at han gjorde desse tingene og overlevde, mot at han ikke gjorde det og selv ble likvidert.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #32 Skrevet 10. januar 2009 Til anonym 22:48; Verdens beste banditt? :-p
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #33 Skrevet 10. januar 2009 Sambo satt et døgn pg bøter. Stakkaren gråt og ringte hjem, og var helt fra seg. Dagen før tok han det sååå kult, og "pøh, det er jo i Norge, er jo som hotell". Haha. Måtte knekke sparekontoen min for å spare han de resterende 20 eller noen dagene... DET angrer jeg på idag. Fikk aldri pengene igjen.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #34 Skrevet 10. januar 2009 Så morsomt da, siden forvaring først ble tatt i bruk for noen få år siden. Jan H. Andersen var den første som ble dømt til det...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #35 Skrevet 10. januar 2009 jeg sonet en narkodom da jeg var 15. det er ett halvt liv siden å betyr ingenting nå lengre
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #36 Skrevet 10. januar 2009 Nei, men har fått en bot på 5000 kr. Det var i min ungdom - og årsaken bak boten angrer jeg STERKT på den dag i dag. Dessverre er det veldig lett å være etterpåklok. Etter den hendelsen har jeg ikke turt å søke jobb. Blir vel neppe ansatt av noen med tanke på det som har skjedd. Skal inntrømme at mine foreldre betaler leien for leiligheten jeg bor i, og det er virkelig noe jeg ønsker å unngå. Jeg vil så gjerne bli selvstendig!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #37 Skrevet 10. januar 2009 Verdens beste far og kjærste. Folk kan faktisk havne på skråplanet, for så å jobbe seg opp igjen til å bli en god samfunnsborger. Samboeren min angrer på det han har gjort, men han kan ikke få det ugjort. At han angrer er godt nok for meg. Syntes han fortjente en ny sjanse.. I tillegg kommer han nok alltid til å slite med PTSD pga sine handlinger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå