Gå til innhold

Bf arrestert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg melding av samboeren hans om at han hadde blitt tatt for å innføre narkotiske stoffer fra utlandet!! (Jeg er usikker på om dette er sant, for de har kommet med unnskyldninger før for å slippe å ha barna). Samboeren hans har barn og hu visste dette. De hadde visst mer "stæsj" i leiligheta også. Det skulle hu få en kompis til å hente for de kunne ikke kaste potensielle penger! Hva mener hu med det? At de selger? Er så sint!!! Skjønner ikke at det er mulig! Veit ikke hva jeg skal gjøre. Samboeren hans gidder ikke svare meg siden jeg kjeftet på hu i går. Hvordan finner jeg ut om dette er sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt politiet, evt barnevernet. Siden dine barn er involvert tror jeg du har krav på å få vite om det er noe du bør være bekymret for.

Skrevet

Flere som hadde ringt politiet? Takknemlig for flere synspunkter.

Skrevet

jeg hadde nok ville undersøkt hva dette var ja. Og aldri om jeg hadde latt han fått hatt barna visst dette var sant

Skrevet

Selvsagt får han ikke ha ungene hvis dette er sant. Får vel ringe i morgen.

Skrevet

Politiet kan ikke svare deg. Taushetsplikt. Tror du må smøre deg med tolmodighet. Barnevernet kan vel undersøke saken siden barna tilbringer tid der, men det skjer ikke umiddelbart. Høres ut som noe rart å lyve om.

Skrevet

når det engang blir snakk om samvær osv er dette veldig essensielt å ta med seg....

finn ut av det du kanog få tak i det du kan.. ta vare på alt.. også eventuelle sms.... (faktisk) disse kan bli brukt i meglingen.... alt du syns kan være nyttig er lurt å ta vare på...

har ei veninne som har en skikkelig idiot til bf... hun har kunne brukt alt hun hadde,som fx sms...

Skrevet

snakk med barnevernet om du er reelt bekymret, og hold barna hos deg selv inntil saken er ut av verden (om den kommer ut av verden da) jeg vet du har rettigheter til å nekte fravær om man er reelt bekymret... men snakk med barnevernet du.. (de er til for å passe på barns vell og ve)

bin there done that.. pass på barna dine, deres rettigheter går over farsrettigheter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...