maaneskinn Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hei på dere. Noen av dere som skal teste i morgen? Jeg skal ihvertfall, for da er jeg to dager over IKM.
RTL Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 jeg skal! og da er jeg fem dager over IKM, tatt en test i dag og den var negativ (tok den midt på dagen). håpe det blir to streker på oss
Frk Marge Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 testet negativ i dag jeg..., men fortsatt ingen tegn til tr.... :S
Frk Marge Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 nei ikke så mye hehe ikm er i dag tror jeg..., men er ikke noe særlig som tyder på at mensen kommer i dag eller i morgen iallefall... bittelitt forvirra av sånnt... men tr var 3 dager forsinket forrige mnd også, så jeg har ikke så store forhåpninger sånn sett..., er bare at jeg har hatt en del symptomer denne mnd som jeg ikke pleier å ha.., men men enten kommer mensen eller s kommer den ikke... kan ikke stresse med det enda iallefall...
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeg skal teste!!!Gleder meg kjempe masse,men redd jeg blir skuffa.. 5 dager til IKM. Håper dere andre andre tester pos.i morra:))
Fifi75-nr3imagen Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er to dager over IKM, og hat hatt noe som kanskje var en festebøldning... Men like fullt føler jeg på meg at IKM kommer likevel...så jeg venter litt med å teste, tror jeg... Få høre hvordan det går med testinga, da!
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Har IKM på onsdag, men klarer ikke å vente så lenge, så skal teste i morgen
RTL Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 fem dager over i dag, men negativ test igjen.. får bare vente å se! hvordan gikk det med dere andre?
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Testet neg.i dag.Æsj,jeg som hadde håpet..Men fortsatt 4 dager til IKM,så da får jeg prøve meg på ny test da.Testet svakt 1 uke over IKM sist,så jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet.
Gjest Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 Jeg testet igjen idag og det er en ytterst svak skyggestrek, men jeg får vel vente til IKM onsdag før jeg tester igjen tenker jeg. Vil ikke glede meg for tidlig
RTL Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 ytterst svak er bedre enn min blendahvit du ikke hadde sett antydninger til strek med lupe engang!! heff.. straks seks dager over nå altså...!!! seriøst ALDRI gått over tida..
Frk Marge Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 gadd ikke å teste i dag jeg..., m en fikk jo negativ i går.., og fortsatt ingen besøk av tante... littegrann frustrert i dag, og UMENNESKELLIG trøøøøøøøøt zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz (håper det betyr noe, men tør ikke håpe)
RTL Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 ikke et sneeev av symtomer her.. pleier alltid ha ALT ;p nå kjennes det bare ut som mensen kommer, men kommer den? neida!
Frk Marge Skrevet 11. januar 2009 #15 Skrevet 11. januar 2009 pleier heller ikke gå over tiden... har kunnet stille mensen etter klokka helt siden jeg fikk den som 13 åring, bortsett når jeg gikk på p-sprøyter og hormonspiral.... nå etter jeg kutta ut prevention igjen har den kommet omtrent på samme dato hver mnd, litt forskjøvet, men helt gjevn periode. bortsett fra forrige pp, da den var 3 mnd over og 1pp når jeg hadde en blødning 5 dager før tiden (mensen etterpå har innordnet seg etter den blødningen). det merkelige er at det ikke kjennes ut som den kommer heller.... har ikke de vanlige pms-probelmene her..., men sånn sett har ingenting vært normalt etter at jeg tok ut spiralen.... har aldri hatt ømme bryster og kvalme som pms-symptomer før..., men det har jeg nå. har alle andre som har ikm i uke 2 fått en avklaring nå, forresten? enten fått besøk eller testet positivt???
maaneskinn Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 11. januar 2009 Jeg fikk TR i dag, så da kan det se ut som at syklusen min er forskjøvet med to dager. Kommer til å bruke EL-tester fremover, for det har jeg ikke gjort før. Kanskje det hjelper. Lykke til dere andre.
Fifi75-nr3imagen Skrevet 11. januar 2009 #17 Skrevet 11. januar 2009 Ja, nå øker spenningen her....tre dager over IKM og ikke tegn til mensen ennå....bortsett fra menstuasjonssmerter i flere dager....vel, det kan man jo også ha når man er gravid... Og så er jeg trøtt! Hmmmm...tror jeg kjøper en test i morra, jeg...
RTL Skrevet 11. januar 2009 #18 Skrevet 11. januar 2009 spennende altså! allerede kasta bort tre tester på blendahvite resultater til tross for seks dager over IKM.
Fifi75-nr3imagen Skrevet 11. januar 2009 #19 Skrevet 11. januar 2009 Rart hvis det bare stopper opp sånn tilsynelatende uten grunn - kanskje du bare produserer litt lite hcb (er det det det heter?) foreløbig.. Håper det beste! :-)
RTL Skrevet 11. januar 2009 #20 Skrevet 11. januar 2009 hcg.. håper det er det.. kommer til å bli innmari skuffa denne gangen om jeg får TR, kjenner på meg at den blir hard å svelge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå