gilgi Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Denne mnd. har jeg gått på min første dobbelkur Pergo. Vi har hatt sex på dag 10, 12, 14, 16. Hadde først positiv el test på dag 17. Vi hadde altså ikke sex den dagen CB dig. test viste positiv altså. Hva tror dere vil det klaffe denne pp.
chiquetita Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Gynekologen sa til meg at kvinnens egg "lever" i 4-6 timer etter at det er sluppet, men at cædcellene lever i opptil 4-5 dager. Det vil vel si at muligehten for graviditet er tilstedet for deg. Blir spennede! Lykke til Prøvd lenge eller?
gilgi Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Vi har nå prøvd i 1 år og 3 mnd. Det er min første Pergokur, håper det gjør susen. Jeg håper det virkelig klaffer denne pp, selvom vi ikke hadde sex på selve dagen CB viste positivt fordi mannen skulle bort i forbindelse med jobben (he he typisk).
Blåbærmuffins Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Det viktigste er vel å ha sex på dagene rett før el? Da står jo sædcellene i kø og venter på egget liksom Satser på at det klaffer denne mnd
gilgi Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2009 Å takk skal du ha for oppmuntrende svar:) Vi får satse på det. Masse lykke lykke til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå