Libido- Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hva har dere spist i dag? =) Og hva står på plakaten i kveld?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 -Lavkarbobrød med majones og ost -Tacosalat med masse ost *yum* -Kylling creme fraiche med brokkoli og blomkål Og kveldskos blir muuuligens en atkinsbar, men tror jeg går for osteskiver, krydra og stekt i ovnen
Miss Foster Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Hvordan lager du osteskiver slik? Det hørtes godt ut.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 frokost: eggerøre med parmasandryss og stekt spekeskinke lunch: vel, det skulle bli eggerøre på skitur men hadde glemt gaffel og var for kald på hendene til å spise med fingrene. haha. så da ble det kakao med sukker til og med. hehe. gadd ikke lage egen til meg selv. dessuten trengte jeg det sukkeret etter den slitsomme turen. ;p middag: stekt kyllingfilet og paprika med fløtesaus. blomkålmos. nam nam oppskrift på blomkålmos om du eller andre ikke har den: kok blomkål hell av vannet og mos med masse fetaost, litt salt og pepper, fløte og meiersmør. mmmmm.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Bare skiver ost (med ostehøvel) krydrer med de krydderiene man vil og steker på nestøverste rille i ovnen, 200 grader i bare et par-tre minutter. Pass på, de blir fort for mye stekt! Ta dem ut akkurat i det de bobler )
Miss Foster Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 1000 takk jenter. Til kveldsmat skal jeg prøve de osteskivene. Må bare legge 3 stk unger først...... Og jeg også digger blomkål Stinkerbelle )
Libido- Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2009 Ser det er mye ost og fløte her. Jeg prøver å sette meg inn i Fedon sin tankegang. Dog jeg ikke har tenkt å bli helt fanatisk. Fedon er ingen fan av tunge meieriprodukter og når sant skal sies tror jeg han har et lite poeng. Men så lenge alt er med måte =) Vi prøvde svinefilet med Karrisaus i dag. Ganske uvanlig men godt. Det var laget av kokosmelk og det forbinder jeg med kokosboller og sjokoladekake.. hehe. Snålt å ha den smaken til salt mat, men det var som sagt godt. I kveld har vi knasket nøtter og drukket hjemmelaget juice, laget av epler og en pose med skogsbær. Eeeeelsker juicemaskinen vi fikk til bryllupet. Er sinnsykt godt med hjemmelaget juice fyllt i et glass med isbiter. Men dæven det er dyrt.. går med så sinnsykt med frukt og bær. Spiser dere fullkorspasta og basmati/villris? Fedon har heldigvis det som ok mat, så lenge det ikke er i mengder. Tror det er vanskelig å omstille seg helt uten noe "ved siden av" hovedretten. Skal foresten prøve å lage en blomkålstuing ja! Høres godt ut =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå