Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Det er egentlig veldig stille her. Den mest "støyende" lyden, er vinden som uler i pipa. Mannen min sitter med sin bærebare PC og fikser litt på takkekortet vi skal sende ut som takk for gaver i anledning tullas fødsel. Vi lagde det tidligere idag, men nå var det noe han måtte rette litt på! :-) Skal være perfekt, se! Jeg sitter jo her på DiB da, og tulla ligger opp etter brystet mitt og sover.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Junior styrer litt i senga, har ikke sovna helt enda =) Mannen har akkurat reist avgårde på kino med en kompis =) Jeg har funnet frem Cola'n, potetgull, dip, pc og idrettsgalla på tv'n =)
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Guttene sover oppe (har sovet ca 1 time) Jeg surfer på min bærbare og ser på nyhetene, mens min samboer bare ser på nyheter ;-)
flypapir Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jeg sitter her på dib og bim mens mannen rydder litt på kjøkkenet. Vi får besøk av søsteren hans som skal sove her i natt, så må gjøre litt småtteri før hun dukker opp...
Mom2Two Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Vi venter alle fire på at maten skal bli ferdig:-) Bruker å spise sent på lørdagene.
♥binna♥ Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeg på dib, barna nede, men nå skal minstemann i seng. Har forberedt litt mat til de har lagt seg. Sløv nå dessverre..
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Jeg sitter her og surfer, mens mannen min legger sønnen vår. han sitter inne hos han helt til han sovner.... har sittet der tolv minutter nå, og det er helt stille. Etterpå skal vi kose oss med en flaske vin, (Ja for tenk det ja) Sønnen vår tok sine først skritt alene i dag, så humøret er på topp :)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Gubben ser Seinfeldt Jeg dibber litt før jeg skal se Desperate Housewifes på nettet Stesønnen sitter på rommet sitt med lydbok og Nintendo Sjefen sover
May-juli07+mai09 Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 Mads er lagt, usikker på om han sover Jeg sitter her Sambo ser fotball
Reflexia Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 ungene sover,mannen bortreist,og da er det bare meg igjen,som sitter med dataen,og har på idrettsgallaen!! koser meg med brus og gullbrød!!
fox`y Skrevet 10. januar 2009 #11 Skrevet 10. januar 2009 jeg la nettopp elstemann,han var veldig lei seg. så nå er faktisk jeg oxo d. trasi å sitte alene kveld etter kveld. skal moppe gulva å rydde litt etterpå.men først skal jeg drikke litt brus og kose meg me litt snoop.
mamma`n til nurk Skrevet 10. januar 2009 #12 Skrevet 10. januar 2009 Snupp har nettopp sovnet, og jeg sitter med litt Dib, litt msn, litt brus og en liten dæsj sjokolade:)
Hikken Skrevet 10. januar 2009 #13 Skrevet 10. januar 2009 Samboeren min står på kjøkkenet og ordner lørdagsmiddagen (helstekt indrefilet, baconsurret asparges, saltbakte amandine-poteter og sjysaus), og jeg sitter i sofaen med laptopen på fanget og ser litt på tv. Lille sover heldigvis (enn så lenge...)
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #14 Skrevet 10. januar 2009 Begge gutta sover, har på idrettsgallaen på tv og mannen og jeg sitter med hver vår pc:)
Tokatter_USA Skrevet 10. januar 2009 #15 Skrevet 10. januar 2009 Jeg spiser lunsj alene, d. v. s. sammen med dere, mens Snups og Daddy rydder rommet hennes med masse diskusjon om hvor skal hva. Mens jeg vet at de begge legger det meste feil. Snart skal de ut og jeg skal dra på jobb.
flashdancepants Skrevet 10. januar 2009 #16 Skrevet 10. januar 2009 Vi slapper av i sofaen etter å ha spist min hjemmelagde grønnsakslasagne. H så på en skatefilm på tv3, men zappet akkurat over til NRK, jeg er på pcen med ett øye og ser på tven med det andre. Begge spiser mentos m/ fruktsmak.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. januar 2009 #17 Skrevet 10. januar 2009 Gubben sitter på dass og jeg sitter under teppet å prøver å få varmen...har tent i peisen, men tar litt tid...brrr
lilleღpersille Skrevet 10. januar 2009 #18 Skrevet 10. januar 2009 jenta har vært i seng siden kl 19 og sover søtt. Vi er nettopp ferdige å spise mat. Sportsgallaen står på. Mannen sitter ved spisestuebordet og skrur på radiostyrte bilen sin:) (med masse aviser under heldigvis). Og jeg sitter inne på Dib. Skal etterhvert ut på kjøkkenet å tømme skaper og skuffer for ting vi ikke trenger eller bruker. Dette skal gå til Fretex.
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 10. januar 2009 #19 Skrevet 10. januar 2009 Begge gullane mine sover godt Så jeg har satt meg foran pc,n med eit glas rødvin og idrettsgalla på tvn. Venter på at min søster skal komme på film-besøk. Sambo er er på jobb langt vekk istand en plass på Nordmøre Så fint med litt besøk når kvelden blir lang. Kjedelig å rydde hus hver eneste kveld også. Så i kveld får bare lekene flyte litt og haugen med klær står seg vel til i morgon også
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #20 Skrevet 10. januar 2009 Barna sover, jeg ser på TV og er på DIB, mannen ser på TV og bretter rumpekluter!
celodi Skrevet 10. januar 2009 #21 Skrevet 10. januar 2009 Jeg er innom her litt..Sambo ser på nyhetene,ungene leker..Vi har hjemmelaget pizza i ovnen så skal snart spise.. Ja,og lille poden sover..Glemmer at jeg har 3 små nå=) Ble senkveld på oss i dag,men det går bare fint=)
FrøkenSprøken Skrevet 10. januar 2009 #22 Skrevet 10. januar 2009 Sjefen og gubben er på vei hjem fra svigermor. De har vært der siden i går kveld, slik at jeg skulle få skrive på en oppgave i etikk. Jeg har vært over hos et vennepar av oss som bor rett over gangen (studentblokk) og knabba noen stykker hjemmelagd pizza, så slapp jeg å lage middag i dag:) Nå sitter jeg her inne og kooper, mens jeg av og til leser litt pensum, men merker at jeg er for trøtt til å få med meg så mye. Gleder meg til guttene kommer hjem, og ble jammen så inspirert av noen andre her inne, at jeg skal se meg litt rundt i huset etter noe rødvin. Mener det skal være en dunk igjen etter jula.... *letelete*
Trønderbærta Skrevet 10. januar 2009 #23 Skrevet 10. januar 2009 Minstemann ligger å sover, datteren min og søskenbarnet hennes sitter å spiser kveldsmat før de skal legge seg (ble plutselig sååå sulten når de kom seg i seng ). Sambo reiste på sjøen i går, så det er stilt å rolig, men masse jeg skulle ha gjort av husarbeid da, men får gjøre litt nå, og mer i morgen
LapScouse Skrevet 10. januar 2009 #24 Skrevet 10. januar 2009 Begge barna sover, vi har ommøblert stuen, og nå ser vi "Constantine" på DVD.
Mille** Skrevet 10. januar 2009 #25 Skrevet 10. januar 2009 Eldste er på tur i seng, hun er trøtt og sur etter å ha hatt overnattingsgjester i natta som var. Minsta sover, mannen ligger på sofaen å gomler godis mens han ser på en noe dyster film. Jeg har sittet på nettet å surfet etter det perfekte ferieparadis, tror jeg fant det, men mannen ville avvente...*sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå