Gå til innhold

Søsken/tvillingvogn noen som har erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

tips mottas med takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og mitt tips etter det: Kjøp en tvillingvogn hvor de to forhjulene er litt tettere enn de bak og rotere 360 grader!!!! Er vanvittig tungt å trille vis ikke, tro meg! Så ville jeg også valgt en der det er "skillevegg" mellom de to delene og helt med hver sin kales og hvert sitt fotbrett. Har 2 år mellom ine to eldste og den vognen jeg hadde var i hvertfall ikke å anbefale (carena twin).

Skrevet

du forklarer vogna som om den var best, å så avslutter du med å skrive at du IKKE anbefaler den.... jeg anbefaler den på det beste.... du kjøper ved en bag som festes på ved å ta bort sprotsdelen, å du har baggen vendt mot deg.... du kan også legge sammen vognen uten å ta av baggen.... kjempe vogn.... den carena dubbel swing...

Skrevet

aaaa nå så jeg det sto, carena twin, en annen vogn det kanskje... jeg mente carena dubbel swing ... ja sånn var det..

Skrevet

TAkk for tips :o)

Flere????

Skrevet

Kan anbefale Baby Travel, den har delte seter, delt kalesje og svingbare, låsbare forhjul. Denne kan du nå få for 3500 SEK på Babyproffsen. i Sverige. Det er nå 40 % på fjorårets modeller. 3500 er for vogn med to seter samt 1 bag til søsken.

Skrevet

Takk sogningen.....

finnes den i norge tro???

hvor i sogn er du fra?

Skrevet

Reflex fører Baby Travel. Er forresten frå Årdal

Skrevet

Årdal?? hmmm, hvem er du da???

KAnskje vi kjenner deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...