Gå til innhold

Tips til når dere ligger på barsel/sykehuset..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at mange får blomster og det er jo kjempe koslig med oppmerksomhet når nurket er kommet..

Men,tenk på de som du kansje deler rom med.. Blomster lukter ofte veldig sterkt og mange syntes dette er kvalmende..

Så send gjerne blomterne hjem isteden for å ha de stående på rommet(dersom du deler rom med noen..)

Jeg slet mye med denne lukta og syntes ikke det var så koslig å ligge kvalm når jeg egentlig bare ville kose med nurket mitt..

Bare et tips altså..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så allergisk at blomster på rommet er en ikke ting, så de to foregående gangene jeg fødet, måtte de jeg delte rom med sende blomstene hjem eller sette de på gangen. Personalet ga klar beskjed til de andre at sånn er det bare. Jeg syntes det var ekkelt selv, beklaga jo, men de andre viste full forståe for dette.

Skrevet

Takk for tips..:) Dette er en ting jeg sjelden tenker på, da jeg ikke er plaget av slike ting selv. Godt å få en påminnelse!:)

Skrevet

Ja godt dere sier i fra, for dette ville jeg heller ikke ha tenkt på. Sist hadde jeg enerom,og håper på det denne gangen også. Men hvis jeg ikke får det,skal jeg spørre/si i fra til personen jeg må dele rom med, om det er ok for henne/at hun må bare si i fra om hun blir uvell!!!

Takk for tipset!

Skrevet

egentlig burde vi ikke få blomster før vi kommer oss hjem. har stor forståelse for at noen reagerer på luktene. vet at på sus er de ganske så restriktive med hva slags blomster man får ha på rommet. er gartner og vet at en del blomsterbutikker også er obs på dette dersom man sier at blomstene skal på sykehus. så dersom noen blir sure og ikke forstår dette, så kan de bare ha det så godt! det er jo vanligvis ikke så lenge man ligger på sykehuset etter en fødsel, så da kan de like godt få blomstene hjem:) så har de hjemme også noe å kose seg med. vi har jo tross alt babyen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...