Gå til innhold

HVORFOR FORETREKKER MENN BLONDINER?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker bare sånn ,min samboer snur seg etter blondiner slanke pene .Jeg føler ikke sjalusi ,men synes er rart han er sammen med meg jeg er jo helt mørk.Da vi begynte å bli kjent var det bare blondiner rundt han ,jeg barer lurer hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NOEn menn foretrekker blondiner... andre tenner helst på brunetter og andre igjen har en egen forkjærlighet for rødhårede....

de er like ulike som oss faktisk!

Skrevet

Spm er vel heller, hvorfor foretrekker din man blondiner?

 

Å nå faller man vel ikke bare for hårfargen til en person, han syns vel du har en helt fantastisk personlighet, å er et sjarmerende vesen, å kunne ikke funnet på å velge bort en så spesiell som deg, bare fordi du har mørkt hår. Selvom han _kanskje_ syns det er noe spesielt tiltrekkende med blondt hår.

 

 

Skrevet

tastefeil: mente mann selvfølgelig

Skrevet

vet om flere menn som ja, sikler etter blondiner,

Skrevet

mente heller ikke å være anonym, hvorfor kan ikke anonym "knappen" være på andre siden?

Skrevet

Jeg foretrekker mørkhårede menn, men snur meg ofte etter kjekke blonde menn og, så smak og behag! Mannen din er sammen med deg fordi han elsker deg, din personlighet, væremåte etc. Enkelt og greit!

Skrevet

Ja jeg vet han elsker meg ,men var litt ok å spørre litt hehe,ja han får glane så mye han vil ,jeg tulla med han å sa jeg skulle bleke håret Bare prøv sa han .

Skrevet

Min mann foretrekker helt kort mørkt hår.. jeg har langt blondt;p

Skrevet

Min liker best brunetter, sånn ellers. Men er sammen med meg som er blond.

Skrevet

Omvendt med meg, jeg er blond (ikke glamourmodell blond altså;) og da jeg møtte mannen min var det bare damer med langt svart hår rundt han:(

Men, har lagt merke til at jeg som blondine får mer oppmerksomhet på sommeren, mens brunetter ser ut til å være i skuddet på vinteren.

Skrevet

Mannen min synest ikke det spiller noen rolle hva hårfargen er. Men avogtil når vi har sex så liker han så godt å se på det lange blonde håret mitt sier han (drømmer sikkert om han har sex med en pornobabe eller noe sånt hehe)

Skrevet

Jeg var selv helt blond før (naturlig), så farget jeg håret helt mørkt. Jeg må bare si at jeg ble lagt merke til av helt forskjellige menn da jeg var blond i forhold til nå. Og jeg foretrekker absolutt de mennene som har interessert seg for meg etter at jeg ble "brunette". Det er rart, men etter at jeg farget håret ble jeg faktisk kvitt en god del av de mennene jeg aldri selv har likt, hehe. Jeg føler at jeg blir tatt mer seriøst nå enn før, pga mannstypene jeg omgås (enten det er kolleger, venner osv).

De mennene som gir meg oppmerksomhet feks på byen, er av en helt annen art enn de mennene jeg traff da jeg var blond.

Det ble kanskje litt rart skrevet men poenget mitt er i alle fall at IKKE alle menn foretrekker blondiner..

 

Skrevet

Det har jo lenge vært opplest og vedtatt at den ariske rase er vakrere enn andre, og det som assosieres med denne er blondt hår og blå øyne. Heldigvis er det en kulturell indoktrinering som er i ferd med å bli dratt opp med roten selv om den antageligvis kommer til å henge igjen en stund her og der.

Skrevet

....etter Hitler mener du????? Er vel ikke helt oppfatningen til alle vanlige folk. Thailanske og brasilianske damer er jo kjent for å være pene...og de er vel ikke helt ariske. Jeg tror som mange andre over her at menn liker forskjellige kvinner............

Skrevet

Ikke godt å si. Men vet det har blitt forsket på hva de enkelte kjønn foretrekker. Jeg kan bare snakke for meg selv :) Jeg har hatt det aller morsomst som blond (har vært begge deler).....blondes have more fun ;) Hehe!

Skrevet

Nei, ikke bare Hitler. Du finner masse eksempler på dette i historien. Like gjerne i en helt vanlig amerikansk film som i tysk krigspropaganda. Jeg leste nettopp en bok kalt "The Bluest Eye" som gir et ganske godt bilde på hvordan en afro-amerikansk 9-åring opplever skjønnhetsidealet når hun vokser opp.

 

Jeg tror, som sagt, at dette idealet er på vei til å forsvinne og at man nå er åpnere for et videre spekter av hva som kan kategoriseres som vakkert. Men at det fremdeles eksisterer ubevisst hos en god del mennesker, overrasker meg på ingen måte.

Skrevet

utseendemessig liker min mann best brunetter:) men han har vært både med blondiner og brunetter... faller for personligheten alt i alt...

Skrevet

Ha-ha, Lypsyl dreit seg ut, og forsøker å late som hun "bommet" på anonymknappen.

Skrevet

Var nettop en undersøkelse på det. 2 av 3 menn ville ha blondiner til litt moro og så bort med de. Men de ville ha en brunette til å elske og få barn med. De mente de var de beste konene. Har hørt dette mange ganger før..på folkemunne..

Skrevet

hehehehe

 

Tror ikke det er en regel som sier at de foretrekker x fremfor y.

Om de snur seg, så er det nok for at jenta var pen eller utmerket seg på en eller annen måte. :)

 

Han er ikke sammen med deg pga hårfargen (forhåpentligvis), men for at han syns du er attraktiv ;)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...