Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Synes jeg er blitt så åpen nedentil etter fødsel nr.2 :s
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 venter nr 2, så det blir jo spennende å se .... Ble sydd med første (holdt på over en time å sy, legen sa "skal gjøre så det blir som før")
treerbanden Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Det blir nok videre når man har pressa ut 2 unger...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 oi, jeg føler jeg ble kjempe stor nedentil etter første.. prøver å huske på å knipe mye der nede, men lett å glemme....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 jeg er gravid med fjerde mann, men merker ikke vesentlig forskjell altså... kanskje jeg bare har vært heldig... har også sydd etter hver gang...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Føler meg også annerledes, måtte ha opprettende kirurgi etter hasteklipp i første fødsel, så jeg er sikkert annerledes også. Men en ting jeg synes er rart, det er at jeg synes jeg blir mye mer åpen når jeg har mensen, var ikke slik før:-(
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Hvor lenge er det siden fødselen din da HI? Man er jo gjerne litt mer åpen i starten, men for å så bli trangere etterhvert! Men såklart, når det har blitt klipt og "rotet" med der nede, er vel sjangsen større for at det blir anderledes enn før! Jeg fødte selv ut en liten pjokk på 2200g (5 uker fortidlig) , revna ikke eller noe å er akkurat som før. Prøver nå på nr 2 å forhåpentligvis føder jeg til riktig tid da, hvor barnet vil være en del større (au au) så da kan det godt hende det blir litt forandringer!:-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Ja, det er anderledes. Fargen er litt mørkere, noe av det eksra pigmentet som kom på brystvorter og kjønnslepper ble igjen. I tillegg har jeg blitt klippet og revnet en del og sydd sammen av både leger og jordmødre. Er ikke så symetrisk der nede lenger.. Er også litt videre, merker det ved f.eks gynekologisk undersøkelse som jeg synes var dritvondt før jeg fikk barn, men nå nesten ikke merkes. Men er ikke noe som gjør noe da, mannen min sier det er litt anderledes der nede, men ikke mindre deilig. Sexlivet er minst like bra som før.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #9 Skrevet 10. januar 2009 ja, vi e alle forskjellig. men vi har jo og forskjellige fødsler. kom de raskt ut dine små? min fødsel tok 41 timer, vannet gikk først og åpningsfasen var laaaaaaaaaaaaang! men da jeg skulle presse ut, tok det lang tid (fikk epidural helt på slutten før jeg fikk drypp for å åpne opp raskere) og tok litt tid før hun var ute, med hjelp av vakuumtang. lurer på om det kan ha noe med at man blir løsere nedentil om man har en lang utdrivingsfase...?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2009 #10 Skrevet 10. januar 2009 6 måneder siden siste fødsel:) Ble sydd etter begge.... HI
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 Etter fødsel nr en, syntes jeg det ble videre. Men etter fødsel nr 2 og 3, syntes både jeg og mannen det er blitt trangere. Og jeg tror ikke det er bare noe han sier, for han er bra ivrig på hønemora mi om dagen:):) Ikke meg imot, kremt. yammi:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 Jeg har bare født en gang, men jeg meker ingen forskjell. Mannen min sier at jeg heller er trangere enn jeg var før
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 Vi merker ikke noe særlig forskjell, men det ser litt annerledes ut enn før...Mer åpent altså...det føler i hvertfall jeg:( HI
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 Ja, har bare født en gang men det kjennes litt mer åpent ut også synest jeg den ser "utsprengt" ut, altså at den på en måte..eh, åpningen liksom bøyer seg litt utover, var vanskelig å forklare det men:/ Likevel, sexlivet fungerer kjempebra så antar det bare er ett estetisk her i allefall:)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #15 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har blitt trangere og gubben er fornøyd ,jeg har 3 barn og blitt sydd alle gangene hehe sikkert sydd igjen ekstra .
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #16 Skrevet 13. januar 2009 Etter nr 2..mye luft og trompetlyder ,hehe. Etter nr 3..ingenting. Min mann påstår at jeg er like stram som før fødslene. Det kjennes slik ut og. Så kroppen ordner vel stortsett opp i det selv etter hvert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå