Maud Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Lillebror arvet en babydukke fra Storebror. Den var litt sliten og hadde blant annet amputert den ene armen. For noen måneder siden fikk derfor Lillebror ny baby. En 30 cm babydukke med guttetiss. Det der med kjønnsidentifisering har visst ikke Lillebror fått med seg, for babyen hans heter selvfølgelig Minstesnupp. I dag har han hatt med seg sin egen Minstesnupp hele dagen. Han har trillet babyen i vogna for formiddagshvil, gitt den mat i babystol, varmet middagsglass i mikroen, skiftet bleie flere ganger og bekymret seg veldig over de manglende vinterklærne. "Ullgenser nå som det er så kaldt er altfor lite, mamma. Minstesnupp kan fryse!". Han har badet, bysset, trøstet og lekt. Det er morsomt å se på, særlig er det morsomt å kjenne igjen mine egne ting når det trøstes, tulles, snakkes og skiftes :-D Det er veldig tydelig at vi er modeller for de små menneskene våre...
Gjest amandine Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 For en nydelig liten mann du har i hus! Og ganske morsomt å møte seg selv i døra...ting man ikke selv legger så godt merke til blir plutselig klart som dagen he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå