karina&gullet Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 vi har bestemt oss for å reise til kreta til sommeren, vi har vært der flere ganger før, men ikke med barn før... har nå en datter som er snart ett år og vil da være 1 1/2 år når vi reiser.. så det må være barnebasseng, ikke for mye trapper o.l. noen forslag??
karina&gullet Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2009 ingen som har noe å anbefale?? eller noen vi bør unngå!???
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Vi bodde på Blue Village Caldera Beach i 2007. Da var jenta vår 2,5 år. Selve anlegget var helt topp. Eneste jeg syns var litt dumt var at det lå et par kilometer utenfor Platanias. Egentlig ikke lang vei å gå, men det var smalt fortau og noen steder ikke fortau. De kjører jo som galne der nede, så det var med hjertet i halsen vi gikk frem og tilbake hver dag. Ofte tok vi drosje, så det gikk endel penger i det ja. Vi hadde med halvpensjon. Maten var grei, men en gikk lei etter en uke med "samme" maten. Vet ikke om jeg hadde gjort det en gang til. Du må ta med egen vogn for vogna der nede var helt forferdelig. Veldig dårlig paraplytrille.
lille je Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Porto Platanias Beach Resort! Fantastisk hotell på stranda med barnebasseng, GOD mat, og midt i Platanias. Vi reiste med Apollo.
St.Sunniva Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeg vil anbefale Caldera Beach (Star Tour) om dere vil bo på stranda, men ellers er f.eks Stefan Village, Alexandra Beach eller Kiani Beach Resort (Ving) er også FLOTTE bosteder :-)
camomilla_80 Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Iolida village på agia marina!!!! supert! vært der med både 2 og 3 unger! stor trives! drar gjerne dit i år oxo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå