Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ble det av dere? Har dere forsvunnet med det nye året? Hvis dere leser her en gang i mellom, så vet dere at jeg lurer på hvordan dere har det!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeg :o)

Travle tider gjør at jeg ikke orker å sitte noe særlig med pc-en om kveldene....

Jeg er innom og leser hvordan dere har det da, men har fint lite å komme med selv så da lar jeg heller svarknappen få en pause. Håper på bedre tider etterhvert da. Så bare ikke skrinlegg meg helt, plutselig er jeg tilbake :o)

Klæm, klæm fra

Skrevet

Der var du jo! Det eneste skrinet du legges i er "Savnet-skrinet" og det er du selv som har nøkkelen.

Håper livet roer seg ned på din kant av byen også etter hvert og at du får overskudd til å være sammen med oss her inne eller andre ting du har lyst til å gjøre. Klem tilbake

Skrevet

Godt nytt år! Ja, skjønner jeg har vært lenge borte, når jeg blir etterlyst på denne måten.

Forklaringen til min "plutselige forsvinning" er at laptopen har vært på service, og jeg synes det er så lite koselig å sitte inne på vårt iskalde kontor hvor den andre pc'en står. Mye koseligere å dibbe fra sofaen :-)

Ellers så er jo livet hektisk, henting/bringing i barnehage og pendling med tog til byen for å jobbe. Akkurat det siste skulle jeg gjerne vært foruten. Blir stressa av toget som aldri kommer når det skal. Men, jobben min er veldig interessant og spennende, og jeg har koselige arbeidskollegaer, så har ikke tenkt å bytte med det første.

Jeg er glad for at det er kommet mer snø, men det behøvde ikke å komme så mye på en gang... Vi har vært en del ute og aket, og det er morsomt. I det siste har det vært mest morsomt å dra kjelken selv, så tar litt tid før vi kommer oss dit vi skal.

Lille M er en bestemt liten fyr, snart 21 måneder. Men, stort sett blid og fremdeles veldig aktiv. Snakker ikke så mye, men får det som han vil uansett, sånn er det vel med å være enebarn...?

Så, tiden er vel kommet til å tenke på søsken. Vi vurderer, teller litt på knappene. Synes det er fryktelig slitsomt de nettene vi blir vekket på natta og våkner tidlig om morgenen (dagen starter gjerne kl 5). Kunne godt tenke oss å vente til vi vet lille M sover hele natten igjennom. Men, så tenker vi at vi vil ikke det skal bli altfor stor aldersforskjell heller, samt at vi begge ikke blir noe yngre. Og, så er det jobbsituasjonen min. Jeg har bare vært der et halvt år, så kunne godt vente til høsten med å prøve igjen. Samtidig, som jeg begynner å bli veldig klar for en til nå, og man mo jo legge på 9 måneder før de kommer uansett :-) Ikke lett det der.

Ja, ja, en liten statusrapport fra denne heimen, her jeg sitter og slapper av mens lille M har sin formiddagslur.

Hvis noen har lyst til å bli med på et aketreff, eller møtes på et lekeland, så gi beskjed. Vi lar ikke en god anledning gå fra oss :-)

Skal prøve å komme inn hit litt oftere også, nå som jeg har fått tilbake pc'en min.

Ha en fin helg alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...