Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hvor varmt var det i badelandet? I vannet altså =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Vi var på fantasy i oktober, da var det "grei" temeratur, men absolutt ikke varmt... (det var i den ringen da, som man kan svømme rundt i, boblebassenget er jo naturlig nok varmere) Var på magic nå i beg. av uka, og da var det kaaaaaaaaldt! Holdt på å fryse ihjel...
Lovemelikeyoudo Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 er det absolutt verdt det , å reise på dette cruiset?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 vi var der i høst, det var helt grei temperatur i vannet, snuppa på da ca 14mnd badet.. det var varmt i barnebasenget da så vi var der å varmet hun innimellom, men hun stor trivdes der:D ja det e absolutt verdt det:D
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 verdt det? nei, si det... Første gang var sambo og jeg, alene. Bare pga det var det jo verdt det ) og nå på mandag tok jeg med meg jenta mi og reiste... det var hvertfall verdt det, fantastisk tur
Linchen Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 He he, sist vi dro, da pluttis var ca 6mnd, var vi i Badeland. Det var deilig i barnebassenget, men det begynte å gynge så mye at vi dro tilbake til lugaren. Etter hvert ble det storm med orkan i kastene. Jippi! Det ble en kveld under dyna for alle tre, men i alle fall pluttis sov som aldri før - deilig gyng, gyng, gyng for han i alle fall.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 var på magic i september.. drit kaldt vann, var ikke vann i barnebassenget.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå