Heira☆ Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 I går begynte jeg med spray igjen. Og denne gangen er det 3. og siste forsøk. Vi har en icsi-sønn fra før, så nå er det søskenforsøk vi prøver på. Håper det klaffer denne gangen, for som sagt er det siste sjanse nå. Er det noen flere som nettopp har begynt å spraye her kanskje? Holder forresten til i Haugesund )
Gjest Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Jeg starta med spray i desember, sprøytestart er 22. januar. Er første runde for meg. Litt nervøs ja Har ei datter fra før som vi ordna "på egen hånd" da. Vi holder forresten på med PDG, og er derfor i Sverige for behandling.
Leieboer funnet! Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Jeg skal starte med spray på onsdag. Skal i gang med første ICSI-forsøk. Vi holder også til i Haugesund.
Rose69 Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Jepp.Begynte på spray i går jeg også :-) På'n igjen...2.søskenforsøk.ICSI.Det første på Riksen, fortsetter på Nordica da Riksen ikke ville ha oss mer.For få egg...avbrutt søskenforsøk. Nå får vi krysse fingre - igjen :-)
fostermor*stolt mamma* Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 første dose nesespray settes imorgen klokken 8:) så moro at vi er litt flere som er nærme hverandre. da kan man jo følge hverandre litt og sammenlikne symptomer osv.. Vi holder til på Hausken I Haugesund:)
LykkeligSomMamma Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Hei, jeg er i gang på mandag så sant gyn sier ok. Er på Nordica. Har to avbrutte ivf bak oss og skal ha første icsi nå.
Rose69 Skrevet 10. januar 2009 #7 Skrevet 10. januar 2009 Hei CathyS! Artig at dere også skal til Nordica.Jeg er spent, men føler på meg at de er profesjonelle, er også spent på deres ass.hatching.R dere fornøyd? Et personlig spørsmål... hvordan fant dere ut hvem som skal til pers? Siden dere er 2 kvinner mener jeg...du trenger ikke svare på det alså.Ble bare litt nysgjerrig :-) Natta-klem
LykkeligSomMamma Skrevet 11. januar 2009 #8 Skrevet 11. januar 2009 Hei Rose39, spennende at vi ligger i løypa ca samtidig. Er det første hos Nordica for dere? Vi er absolutt fornøyde. Det går veldig fort unna der, og du må aktivt spørre om det du ønsker men for meg er det ok. Og da gjør de det de kan for å hjelpe. Jeg har feks bedt om Dr L til uttak fordi det er han jeg kjenner best slik at jeg slipper å grue meg til ny lege evt og da etterkommer de det så langt de kan:) For oss var det aldri aktuelt med at ikke jeg skulle til pers, det var bare naturlig at det ble sånn og ikke noe vi har snakket mye om:) jeg ønsker det veldig, det a prøve, bære frem, hun ønsker det ikke veldig.
fostermor*stolt mamma* Skrevet 11. januar 2009 #9 Skrevet 11. januar 2009 er det flere enn meg som blir totalt lamme i det neseboret synarelan skal inn i? startet spray i dag og du verden som jeg gleder meg til fortsettelsen.......
LykkeligSomMamma Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Ble ikke det, men fikk akutt senebetennelse helt uten grunn av Synarela. Sprøtt! Nå skal jeg få depotsprøyte og jeg regner med at det blir nok av bivirkninger nå også, men glad for å slippe å dele opp døgmet i spraying. Har noen av dere forsøkt depot før?
jmca Skrevet 11. januar 2009 #11 Skrevet 11. januar 2009 Startet med spray i dag! Godt å være i gang, skummelt og spennende på en gang:) Holder til på Hausken i Haugesund... Masse, masse lykke til alle sammen!!
fostermor*stolt mamma* Skrevet 11. januar 2009 #12 Skrevet 11. januar 2009 KLAR84: Så spennende da!!! samme startdag og samme klinikk:) Hadde vært moro å kunne følge deg videre så vi kunne sammenlikne behandling osv:)
Rose69 Skrevet 11. januar 2009 #13 Skrevet 11. januar 2009 CathyS: dette er første forsøk hos Nordica.Er kjempespent :-) Jeg føler at j får svar på det jeg trenger.Raskt. Dr L er helt topp, raskt til å svare,også pr e-mail.Kanskje j skulle høre om han kunne ta uttaket/innsettingen? Kan man "ønske" seg det? Gøy at vi sprayer samtidig :-)
Fatu Skrevet 11. januar 2009 #14 Skrevet 11. januar 2009 Begynte onsdag 7 med spray for andre gang, måtte avbryte i desember da det ikke ble noen modne egg, men begynner på sprøytenen i uke 5. Blir det ikke noen egg denne gangen så er vi ferdige på Riksen for godt.
Heira☆ Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. januar 2009 Godt å se det er flere i samma gjengen ) Da krysser jeg alt jeg har for oss jenter! Blir spennende å se åssen det går med oss. Satser på at vi alle sitter med en stor mage på senhøsten ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå