Lykke liten 2 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 I dag har jeg vært på sykehuset og blitt strippet. Jeg var helt moden nå og legen trodde alt ville starte av seg selv i løpet av natten/ dagen i morgen. Fikk med hjem noe og sove på da jeg har vært veldig plaget av modningsrier og vonde kynnere på natten. Hvis det ikke skulle starte på naturlig vis blir jeg satt i gang mandag morgen klokken 09.00 så uansett om det blir den ene eller andre måten vil jeg snart ha min lille prinsesse... gleder meg så ubeskrivelig masse : ) Lykke liten 2
Itsrejk Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Så koselig! Håper du er heldigere enn meg... Jeg fikk omtrent samme beskjed torsdag morgen (veeeldig myk og moden, to cm åpning, hinneløsning) - men her skjer det null, niks og nada. Veldig frustrerende. Men håper det funker for deg, og uansett blir det jo fødsel snart da! Lykke til!
Lykke liten 2 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 Takk skal du ha. Lykke til du også... Er du langt på overtid?
Tweety 2 Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 hei snart min tur også.bare venter på de hersens riene skal ta seg opp.har hatt rier fram og tilbake siden midnatt, og blør. så vente vente vente.....lykke til ( jeg er 7 dager på overtid)
Itsrejk Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Neida, er bare tre dager på overtid. Men fordi pjokken sitter i sete-/fotleie kan ikke fødselen bli igangsatt, så da blir det eventuelt ks - og det vil jeg helst ikke. Har noen få dager på meg, så jeg håper han rekker å komme. Han har vel gjerne passert fire kilo også, og det synes jeg holder når han ikke kommer riktig vei. Håper det blir full fart på fødestuene rundt omkring i landet i helga!
Lykke liten 2 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2009 Da får vi håpe han bestemmer seg for og komme snart... Virket som det var full fart på Ahus hvertfall : ) den store baby boom helgen... Når blir det eventuelt keisersnitt når han sitter i sete-/fotleie? og hvor skal du føde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå