Tingeling27 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 at det liksom skal være sååå vanskelig å bli gravid assa... vet jo at det ikke er bare bare...men bare sånn tankemessig..så skulle det jo vært veldig lett...skjønner ikke at det ikke bare kan være det... man temper og tester og vet jo at man treffer...men alikevel...så går det ikke ...så er det noen som bare er en liten tur på byn eller no og som tilfeldigvis glemte en pille...og vips...der satt den gitt... merkelig...
chiquetita Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 Når man får barn så tenker man ofte at det er en selfølge at de er friske og perfekte, men etterhvert så siger det inn at det jammen skal noe til å lage noe så perfekt. Min gyn sa at det er 20% sjangs for graviditet ved hver eggløsning når man er under 20 og for meg som er over 35, eller nettopp 35 så er det bare 10% sjangs for hver gang... Men ja, jeg er helt enig med deg. Mitt første barn var et "uhell" og andreamnn kom før vi fikk sukk for oss og nå tenker vi nesten ikke på annet, men er jo bare inne i 3pp så fremdeles vil vi jo være superheldige hvis det klafer allerede nå. Ønsker deg all mulig lykke til Tingeling
Tingeling27 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2009 ja det er helt utrolig at det skal være så vanskelig og så små sjanser ved hver el når det i teorien liksom skal være sååå enkelt... var bare noen tanker jeg måtte lufte hehe...noen rare tanker jeg tenker på innimellom....at det liksom skal være sååå vanskelig ,når det i teorien skal være sååå lett....haaff... så heldige dere var med de to første da:) skal se at det går nok med 3mann også masse lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå