Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere gravide.. jeg er fire dager over ikm men har til tider sterke menssmerter (hatt det tre dager). negative tester, men ingen TR.. smertene går fort over, men er som om jeg har TR. erfaringer med dette, kan jeg få positiv test eller kommer TR bare for sent? håper dere vil svare meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden du er 4 dager over ikm så skulle jeg tru du skulle få pos tes visst du var gravid, kanskje TR kommer snart, slik var det alltid for meg hvertfall, mens mamma fikk bare neg tester med meg, helt til hun gikk på UL og var 4,5 mnd på vei, mens en venninne, var 6 mnd på vei, med neg tester, men også mens hver mnd, så det er ikke noe fasitt, du får bare vente å se, men ett hint, ikke tenk på det, la det gå sin gang, er gravid med nr.2 selv og hver gang jeg slutter å tenke på det blir jeg gravid;)

LYkke til;)

Skrevet

tusen takk for svar :) har liksom aldri gått over tida.. og den lengste perioden min har vært 23 dager, ellers har jeg hatt fem mnd med 21 dager siden jeg slutta på pilla, og er fire dager over den ene 23 dagersen som var sist. får ta en ny test med morgenurin i morgen og se.. leste litt ned her at det var en nygravid som hadde det samme. har holdt med unna bim i to mnd og stressa heeeelt ned.. får bare vente og se :)

Skrevet

Ville bare si at når jeg ble gravid med nummer to fikk jeg ikk epos test før jeg var 5 dager over ikm..

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...