321 Skrevet 10. januar 2009 #1 Skrevet 10. januar 2009 Hvor er det barnevennlig, lang grunt, sandstrender, rolig og ikke for lang fly reise?! Har vært på Alcudia, der var det supert med små barn:) Tips til lignende steder?
M@mm@ til mine barn Skrevet 10. januar 2009 #2 Skrevet 10. januar 2009 http://www.startour.no/feriereiser/spania/gran-canaria/bahia-feliz/blue-village-las-pitas/?season=vinter-08-09 Har ikke mer å si... sjekk bildene.
Trouble Skrevet 10. januar 2009 #3 Skrevet 10. januar 2009 Er vel ikke noe flott strand ved det anlegget?? Synest å huske at når vi var det var det steinete og en del bølger, ikke var det noe særlig langgrunt heller... (grett at det som ikke var dekket av vann var grei sandstrand). Mallorca (Alcudia) er jo en sikker plass når man reiser med barn om sommeren Ellers så er jo Amadores stranden på Gran Canaria veldig fin, men aner jo ikke hvilke hoteller som ligger i nærheten nå (begynner å bli noen år siden jeg var der og utbyggingen har jo vært stor).
Trouble Skrevet 10. januar 2009 #4 Skrevet 10. januar 2009 Vi har faktisk vært på Alcudia 3 ganger de siste årene, klart der vi har likt oss best med tanke på barnevennlighet. Gran Canaria var grett nok (har vært på Bahia Feliz, Las Palmas, Puerto Rico, og Mogan, men kan liksom ikke sammenlignes med Alcudia. I år skal vi prøve noe nytt, nemlig Rhodos
* 5 om dagen * Skrevet 10. januar 2009 #5 Skrevet 10. januar 2009 Amadorres stranden er ikke noe for små barn. der er det ikke mange metrene du skal uti,før du ikke kan stå bunnen, og det er til tider litt bølger inn der. jeg kan bare anbefale Playa del Ingles.der reiser vi alltid når vi skal på ferie, har finne et perfekt bungalow område,som vi stortrives i.
lillelamm Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 har ikke reist med barn selv til syden. men hadde med oss noen som hadde barn. leil.hotell viva palmanova på palmanova på mallorca. passer for alle aldre i grunnen. reis helst utenom sesong. vi var der tidlig i juni. giftet oss i sjømannkirken der. hadde både unger og besteforeldre med. passer altså for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå